اخبار بازی

رونمایی از راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

رونمایی از راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

وی جی مگ: شرکت Rockstar Games از کتاب راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 رونمایی کرد. تنها چند ماه به عرضه مورد انتظارترین بازی سال 2018 باقی مانده و گیمرها در جستجوی شکار تمامی موارد مرتبط با دومین نسخه این اثر وسترن هستند.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Rockstar Games به صورت رسمی کتاب راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 را معرفی کرد و این محصول هم‌اکنون از طریق وبسایت Rockstar قابل پیش‌خرید است. به‌علاوه سفارش این محصول به‌زودی از طریق سایر خرده‌فروشی‌ها نیز فراهم خواهد شد. این کتاب دو نسخه مختلف با قیمت 25 و 40 دلاری داشته که به تفاوت میان آن در ادامه اشاره می‌شود. کتاب راهنمای دومین نسخه از Red Dead Redemption توسط Piggyback منتشر خواهد شد و تمامی جزئیات داخل بازی را شامل می‌شود. بیانه رسمی Piggyback در این خصوص بدین شرح بوده «این کتاب یک همراه ضروری برای جستجو در گوشه و کنار عمیق‌ترین و باجزئیات‌ترین دنیایی است که Rockstar تاکنون توسعه داده. کتاب رسمی راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 بسته‌ای است که تمامی اطلاعات لازم در رابطه بازی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.»

دو نسخه متفاوت این کتاب شامل نسخه استاندارد و نسخه Collector’s Edition می‌شود. نسخه استاندارد شامل اطلاعات ضروری تمامی مراحل، کاراکترها و ویژگی‌های دنیا غنی و پرجزئیات بازی می‌شود. این نسخه دارای راهنمای صفر تا صد بازی، نقشه‌های اختصاصی، بخش‌‎های مربوط به مراجع کلی و موارد دیگر می‌شود.

نسخه Collector’s Edition تمامی موارد موجود در نسخه استاندارد را در بر داشته و به‌علاوه شامل گالری اختصاصی تصاویر هنری شخصیت‌ها می‌شود. این کتاب همزمان با عرضه بازی در تاریخ 26 اکتبر 2018 (4 آبان 97) منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − سه =