اخبار بازی

رونمایی از مسابقه Xbox Shot برای تصاویر گیمرها

رونمایی از مسابقه Xbox Shot برای تصاویر گیمرها

وی جی مگ: Xbox رقابت جدیدی را تحت عنوان مسابقه Xbox Shot معرفی کرد. مسابقه‌ای که در آن کاربران می‌توان اسکرین‌شات‌های گرفته شده از داخل بازی‌ها را در ازای دریافت جایزه به اشتراک بگذارند.

به گزارش وی جی مگ، اکانت توییتر رسمی Xbox با انتشار پستی نکات اصلی مربوط به این مسابقه را توضیح داد. گیمرهای پلتفرم Xbox باید یک منظره خیره‌کننده براساس تمی که هر ماه توسط Xbox و مایکروسافت اعلام می‌شود را پیدا کرده، از بخشی از تصویر که مایل هستند اسکرین‌شات تهیه کنند و آن را ثبت نمایند. سپس با استفاده از هشتگ‌های “Xbox Shot” و “Contest” آن را به حساب رسمی توییتر Xbox ارسال کنند. البته نکته قابل توجه بدین شرح است که به نظر می‌رسد این مسابقه تنها برای دارندگان کنسول Xbox One X مهیا خواهد بود. چرا که این رقابت از شما درخواست می‌کند تصاویر خود را در حالت ارتقا یافته بازی‌ها در کنسول میان‌نسلی مایکروسافت و با استفاده از رزلوشن 4K تهیه کنید. امری که دارندگان نسخه معمولی Xbox One از آن بی‌بهره خواهند بود.

تم و زمینه اعلام شده برای مسابقه Xbox Shot این ماه، معماری است. بنابراین باید عناوین مختلف را جستجتو کرده تا بتوانید با پیدا کردن ساختمان‌های چشم‌گیر بهترین نتیجه را به دست بیاوردید. بازی‌هایی چون Assassin’s Creed Origins و یا Tomb Raider شاید بتواند گزینه‌ها و ایده کلی را در اختیار گیمرها قرار دهد. و اما جایزه اعلام شده هم یک عدد مانیتور جدید شرکت سامسونگ خواهد بود. مانیتور 32 اینچ UHD مخصوص گیم شرکت سامسونگ که می‌تواند جایزه‌ای قابل توجه برای گیمرها محسوب شود. در انتها باید اشاره کرد برای ماه آگوست تا روز 27م این ماه فرصت خواهید داشت تا اسکرین‌شات‌های خود را تهیه کرده و ارسال نمایید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − شش =