اخبار بازی

رونمایی از مستند ساخت God of War

رونمایی از مستند ساخت God of War

وی جی مگ: به مناسبت یک سالگی بازی، کمپانی سونی و استودیو سانتا مونیکا از مستند ساخت God of War تحت عنوان Raising Kratos رونمایی کردند. همان‌طور که انتظار می‌رود این مستند، مسیر تولید و تغییرات بزرگی که این مجموعه در آخرین عنوان تجربه کرد را به تصویر می‌کشد.

به گزارش وی جی مگ، عنوان مورد بحث در 20 آپریل 2018 به بازار عرضه و با استقبال فراوان گیمرها و منتقدان همراه شد. اکنون درست یک سال پس از عرضه مستند ساخت God of War معرفی شده و در حالی که تاریخ انتشار مشخصی برای آن اعلام نشد اما گفته شد این مستند به زودی در کانال یوتیوب رسمی PlayStation در دسترس قرار خواهد گرفت. مستند Raising Kratos شامل حضور کوری بارلوگ کارگردان بازی و بازیگران شخصیت‌های آن هم‌چون کریتوس، آرتئوس، فریا و غیره می‌شود.

اگرچه این مستند در مورد فرایند تولید بازی است اما روی استودیو سازنده در سانتا مونیکا تمرکز می‌کتد که موفق شدند اثری را توسعه و خلق کنند که توانست تعداد بیشماری از جوایز سال 2018 را به خود اختصاص دهد. شخص کوری بارلوگ و استودیو سازنده روی زندگی خود قمار کردند تا یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های انحصاری سونی را با تغییر و چرخشی گسترده همراه کنند که هیچکس موفقیت دوباره آن را در چنین ابعادی تصور نمی‌کرد. این مستند نگاهی کامل به فرایند تولید این بازی موفق خواهد داشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × دو =