اخبار بازی

رونمایی از Ataribox در GDC انجام می‌شود

رونمایی از Ataribox در GDC انجام می‌شود

وی جی مگ: یکی از نکات جالب سال 2018 بدون شک عرضه Ataribox خواهد بود. بله آتاری قصد دارد بعد از مدت‌ها دور بودن از بازار کنسول‌های خانگی با بازسازی یکی از کنسول‌های موفق قدیمی بازهم خودی نشان دهد.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که از معرفی Ataribox در E3 سال گذشته مدت بسیار زیادی می‌گذرد اما همچنان اطلاعات دقیقی از این کنسول منتشر نشده و چند ماه قبل نیز شاهد تاخیر در عرضه آن به بازار جهانی بودیم. حالا به نظر می‌رسد که آتاری قصد دارد هفته آینده این کنسول را برای اولین بار در GDC به صورت رسمی به نمایش بگذارد.

قرار است در این نمایش ظاهر نهایی کنسول به نمایش گذاشته شود. آتاری قبلا تایید کرده بود که Ataribox از سیستم عامل لینکوس استفاده خواهد کرد و قدرتی مشابه با یک PC میان رده خواهد داشت. البته مشخص نیست که این کنسول در نهایت چه استفاده‌ای دارد. آیا آنها قصد دارند بازی‌های کلاسیک را همانند NES Classic روی آن اجرا کنند یا این کنسول قرار است که وارد میدان شده و رقیبی برای PS4، Xbox One و یا Nintendo Switch باشد؟ بر اساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود آتاری قیمت 250 تا 300 دلاری برای این سخت‌افزار جدید در نظر گرفته است. باید منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این کنسول در نمایشگاه هفته آینده باشیم.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌هاatari ataribox Editors Pick GDC
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + هفده =