اخبار بازی

رونمایی از Claire Redfield و بسته‌های مختلف بازی Resident Evil 2 Remake

رونمایی از Claire Redfield و بسته‌های مختلف بازی Resident Evil 2 Remake

وی جی مگ: در جریان برگزاری نمایشگاه San Diego Comic-Con 2018 شرکت کپکام از جزئیات جدید، باکس‌آرت و بسته‌های مختلف بازی Resident Evil 2 Remake که نسخه‌های ویژه آن در انحصار دو خرده‌فروشی GameStop و EB Games است رونمایی کرد.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان توضیح دادند هدف از ظاهر جوان‌تر شخصیت لیون در Resident Evil 2 به نسبت سایر عناوین سری، نمایش چهره تازه‌کار بودن او در مقایسه با شخصیت قهرمانی است که در نسخه‌های بعدی داشته تا تضادی میان آن‌ها ایجاد شود. برای طراحی این شخصیت که یکی از بدترین روزهای نخست کاری را تجربه کرده تفکرات زیادی صورت گرفت تا ظاهر او با توجه به گرافیک واقع‌گرایانه امروزی مطابقت داشته باشد. در نتیجه تیم سازنده تصمیم گرفت تا یک نسخه کاملا واقعی و فیزیکی از لباس لیون را تولید کرده و با استفاده از تکنولوژ‌ی‌های مربوط به فتوگرامتری، لباس او را اسکن کرده و سپس جزئیات و تغییرات لازم را به آن در بازی اضافه کنند.

بدون شک بازی Resident Evil 2 بدون حضور شخصیت کلیر ردفیلد تکمیل نمی‌شود. شخصیتی که به منظور جستجو برای یافتن برادرش کریس ردفیلد پا به شهر راکون سیتی می‌گذارد. طراحی به‌روزشده ظاهر کلیر، از تکنولوژی مشابهی با طراحی لیون بهره می‌برد. لباس او در دنیای واقعی اسکن شده تا کوچک‌ترین جزئیات ممکن نیز در طراحی این شخصیت لحاظ شده و ضبط شود. در میان تیم سازنده بحثی صورت گرفته در این خصوص که چه میزان از ظاهر کلیر باید جدید بوده و تا چه میزان باید یادآور ظاهر او در بازی اصلی و قدیمی باشد. در نهایت آن‌ها تصمیم گرفتند صحنه نمادین کلیر که با موتورسیکلت خود وارد راکون سیتی می‌شود را به عنوان منبع اصلی خود قرار داده و از تصمیم خود نیز بسیار خرسند هستند.

برای طراحی شهر راکون سیتی، تیم سازنده روی دو تفکر و مفهوم برای تزریق به بازی تمرکز کرده است. اول حس رطوبت و فضای بارانی و دوم تجربه بازی در میان ترسی که به واسطه تاریکی ایجاد می‌شود. با استفاده از قدرت Resident Evil Engine، سازندگان توانستند به هدف خود مبنی به ایجاد حس وحشت با استفاده از نشانه‌های بصری دست پیدا کنند. حوادث بازی Resident Evil 2 در یک روز بارانی در راکون سیتی دنبال می‌شود و این موضوع باعث شده تا گودال‌ها و جریانی از سیل در نقاط شهر به وجود بیاید.

سازندگان تصمیم گرفتند تا بازی یک Resident Evil 2 بدون حضور زامبی نباشد. بحث صورت گرفته میان شخص Hirabayashi و سایر اعضای تیم بدین شرح بوده که چگونه روح اصلی بازی را به نسخه بازسازی آن تزریق نمایند. در ابتدا آن‌ها می‌خواستند تنها موجوداتی با ظاهر ترسناک و هیولا مانند طراحی نمایند که گاز نمی‌گیرند. اما در نهایت تصمیم بر این شد تا زامبی‌ها با همان طرح قبلی که در ذهن مخاطبین وجود داشته طراحی شوند و برخورد با آن‌ها نیز دقیقا همان تنش قبلی را به وجود خواهد آورد.

در کنار رونمایی از باکس‌آرت، بسته‌های مختلف بازی Resident Evil 2 Remake هم رونمایی شد که در انحصار دو خرده‌فروش GameStop و EB Games بوده و قرار است با قیمت 200 دلار به فروش برسد. محتویات این بسته تحت عنوان Collector’s Edition به شرح زیر است:

  • یک نسخه از بازی اصلی
  • یک مجسمه 12 اینچی از شخصیت لیون اسکات کندی
  • آرت‌بوک 32 برگی Ben’s File (شخصیت خبرنگار Ben Bertolucci که در بازی RE2 حضور دارد)
  • Special Deluxe Packaging
  • ساندترک‌های دیجیتال بازی
  • یک پوستر نوسازی شده از R.P.D
  • پک بسته‌های الحاقی اضافی که لباس‌ برای شخصیت‌های مختلف در دسترس قرار می‌دهد
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 13 =