اخبار بازی

رونمایی مایکروسافت از بخش Gaming Cloud

رونمایی مایکروسافت از بخش Gaming Cloud

وی جی مگ: اخیرا شرکت مایکروسافت تمرکز زیادی را روی بخش پردازش ابری کرده است. در همین راستا شرکت مایکروسافت از بخش Gaming Cloud رونمایی کرده است. این شرکت در حال آماده‌سازی خود برای دنیایی است که در آن بتواند برای موفقیت به چیزی بیشتر از کنسول‌ها فکر کند و به جای آن بتواند چیزی حدود 2 میلیارد گیمر را به خود جذب کرده و به دست آورد.

به گزارش وی جی مگ، در همین خصوص کارمندان این کمپانی بزرگ در گفتگو با وبسایت Verge دید خود را در رابطه با این موضوع و آینده گیمینگ شرکت به اشتراک گذاشتند. Kareem Choudhry از افراد اجرایی مایکروسافت اظهار کرد «فیل اسپنسر به راستی به دنبال تیمی اختصاصی است تا تمام تمرکز خود را روی بخش Gaming Cloud صرف کنند.»

با تمرکز روی پردازش ابری در صنعت ویدیوگیم، شرکت مایکروسافت قادر خواهد بود به طیف وسیعی از پلتفرم‌ها دست پیدا کند و تاثیر قابل ملاحظه‌ای را در این صنعت اعمال کند. به عنوان مثال فرض کنید شرکت Ubisoft از سرویس پردازش ابری Azure مایکروسافت در عنوان Rainbow Six: Siege خود روی سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC استفاده کند. به‌علاوه مایکروسافت برنامه دارد تا از طریق اختصاص تمرکز خود روی سرویس‌های اشتراکی، تاثیر خود را گسترش دهد. Kareem Choudhry در همین خصوص ادامه داد «ما از موفقیتی که تاکنون به واسطه سرویس Game Pass به دست آوردیم بسیاری خرسند هستیم. ما به انتخاب‌های گیمرها باور داشته و متعقد هستیم در این صنعت مکانی برای مشترکین گیمی و آن‌چه که ما قصد ساخت آن را داریم وجود خواهد داشت.»

مشخص است مایکروسافت به دنبال این است که تا طریق راهی به جز کنسول خود و به واسه سرویس‌های ابری خود روی گیمرها تاثیر بگذارد. Choudhry در آخر توضیح داد «بدون توجه به پلتفرمی که هر شخص در اختیار دارد ما به دنبال راهی هستیم تا بتوانیم محتویات خود را در اختیار تمامی افراد قرار دهیم.»

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =