اخبار بازی

رویت Zombieها در Red Dead Online و احتمال عرضه Undead Nightmare 2

رویت Zombieها در Red Dead Online و احتمال عرضه Undead Nightmare 2

همانطور که میدانید این هفته Patch جدید بازی Red Dead در حالت آنلاین عرضه شد و جزئیاتی از یک جایزه و انعام بزرگ و نقاط جدید برای یافتن این انعامها مشخص شد. ولی اینها نشانی از Undead Nightmare جدید نیست و رویت Zombieها در Red Dead Online و احتمال عرضه Undead Nightmare 2 چیزی بود که جلب توجه می کند.

وی جی مگ: در منطقه غرب پلیرها با زامبی هایی چین چروک خورده و با چشمانی براق و ترسناک روبرو شده اند که در Red Dead Online تا به حال وجود نداشته اند. و بسیاری از طرفداران خوش بین این بازی این مورد را رونمایی از ادامه معنوی Undead Nightmare که برای Red Dead Redemption عرضه شده بود می دانند. گویا قرار است Undead Nightmare 2 نیز به صورت یک DLC منتشر شود.

در هفته گذشته چندین یوزر هنگام بازی عکسهایی از زامبی های مختلف و چهره های مختلف را منتشر کرده اند و همه گمانها به عرضه یک DLC جدید می رود. مثلا هفته گذشته کاربری عکس زیر را منتشر کرد که زنی زامبی شده با چشمان سبز را نشان می دهد و دو روز بعد یوزری دیگر نیز عکسی از یک زامبی را در بازی منتشر کرد.

رویت Zombieها در Red Dead Online و احتمال عرضه Undead Nightmare 2 1

البته برای وجود این زامبی ها در بازی چندین دلیل میتواند وجود داشته باشد. یک دلیل اینکه نزدیک اکتبر هستیم و سازندگان خود را برای هالووین آماده می کنند. و قرار است Red Dead Online Halloween-Themed را شاهد باشیم. دلیل دیگر که بسیار جذاب تر است می تواند آماده سازی گیمر ها برای عرضه DLC جذابی با محوریت زامبی ها همانند Undead Nightmare برای Red Dead Online باشد و یا شاید قرار است برای Red Dead Redemption 2 یک DLC داستانی عرضه شود.

و اما یک دلیل دیگر نیز حدس زده می شود که احتمال وجود گلیچ در بازی و اضافه شدن ناگهانی و خارج از برنامه کاراکترهای ایراد دار در بازی ست. چرا که کاراکترهایی با چشمان سبز تا بحال در بازی Red Dead Online دیده نشده اند و احتمال می رود این کاراکترها بر اثر یک حادثه یا گلیچ در بازی spawn شده باشند.

در هر صورت باید به خاطر داشته باشیم که Undead Nightmare قبلی نیز در ماه اکتبر عرضه شد و تمامی حدس و گمانها را میتوان در نظر گرفت. هنوز هیچ بیانیه ای از طرف سازندگان بازی در این مورد اعلام نشده و گویا خود آنها نیز چیزهای در سر دارند. نظر شما چیست؟

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

8 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 4 =

  • اقا من اینو دیدم تو افلاین تو سینگل بازی همین زنه رو دیدم که چشماش سبز شده بود حتی عکس و فیلم هم گرفتم – توی ارمادیلو جنازه هایی که از بیماری مرده بودن رو‌ اون پشت شهر می انداختن روی هم بعد توی گودالی دیدم همین زنه رو‌که چشماش سبز بود

    • آقا من یه استوری دیدم از گیم اینفومر خواست جای یه چیزیو نشون بده(فکر کنم یه روحو)
      بعد 3 نفر دنبالشون کرد و دقیقا عین زامبی بودن
      شاید دارن دی ال سی رو میسازن ولی یه تیکش از دستشون در رفته

  • تایم خیلی زیادی از رد دد انلاین میگذرهه
    رد دد انلاین رسما هیچ محتوایی ندارهه
    هرجایی از بازی رو برین ببینین فقط ازتون گلد میخواد ….
    یه چیزی تو مایه های بتل پس اضافه کردن به بازی که میگه برای اینکه ممبر بشی پول باید بدی
    اوضاع خیلی کصافطیه خلاصه…
    من الان لولم ۱۶۰هه و هیچ کاری واسه انجام دادن ندارم😂😂😂اکه میدونستم اینطوریه بازی رو هکی میخریدم سوزش کمتر بود