اخبار بازی

رویداد سالگرد عرضه Overwatch معرفی شد

رویداد سالگرد عرضه Overwatch معرفی شد

وی جی مگ: سال گذشته شاهد برگزاری اولین رویداد سالگرد عرضه Overwatch بودیم که شامل پوسته، Emote و … جدید بود. در چند مدت گذشته حدس و گمان زیادی در مورد دومین سالگرد عرضه این بازی توسط هواداران مطرح شده بود. امروز بلیزارد از نقشه‌های امسال خود پرده‌برداری کرد.

به گزارش وی جی مگ، رویداد دومین سالگرد عرضه Overwatch از روز 22 می آغاز می‌شود که شامل تمام بخش‌ها و آیتم‌هایی است که در سال گذشته معرفی شده بودند. نکته جالب این است که تمام آیتم‌های مربوط به رویداد‌های دیگر مثل هالووین و کریسمس نیز در سالگرد عرضه قابل دریافت خواهند بود. در کنار آن محتوای جدید نیز در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال نقشه جدید Petra برای استفاده در Deathmatch قابل دسترس خواهد بود.

پوسته‌های جدید برای تمامی شخصیت‌ها در نظر گرفته شده و شخصیت‌های جدیدتر Doomfist، Moira و Brigitte نیز پوسته مخصوص دریافت خواهند کرد. در این میان از روز‌های 25 تا 29 می نیز تجربه Overwatch روی همه پلتفرم‌ها به صورت رایگان خواهد بود. همچنین نسخه جدیدی به نام Legendary Edition به صورت دیجیتال به فروش خواهد رسید که شامل بازی اصلی و پوسته‌های مخصوص است. انتظار می‌رود که این بازی در طی برگزاری دومین رویداد سالگرد عرضه با تخفیف خوبی به فروش برسد.

Dualshockers

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 4 =