اخبار بازی

رویداد گیم پلی جدید Madden NFL 21 توسط Electronic Arts به زمان دیگری موکول شد

الکترونیک آرتز در پاسخ به ناآرامی ها در سراسر ایالات متحده، تصمیم خود را برای رویداد گیم پلی جدید از عنوان Madden NFL 21 گرفت و رویداد را به تأخیر انداخت.

در اعتراض به مرگ جورج فلوید، اعتراضاتی که در شهرهایی در سطح ایالات متحده صورت گرفت که باعث شد EA تصمیم بگیرد که زمان دیگری را برای ایونت Madden NFL 21 در نظربگیرد.

در ابتدا قرار بود این بازی پس از تیزر اولیه که بر روی Xbox Series X به نماش در امد، یک نمایش بزرگتر در اول ژوئن برگزار کند که کنسل شد و هنوز تاریخ جدیدی برای این رویداد تعیین نشده است.

این حادثه مربوط به مرگ فلوید پس از درگیری با پلیس مینیاپولیس و اعتراض های متعاقب آن در سراسر ایالات متحده باعث شد تا EA بیانیه زیر را از طریق حساب های Madden NFL و EA Sports خود منتشر کند. این پیام که روز یکشنبه منتشر شد، حاکی از آن بود که یک رویداد آشکار برای عنوان جدیدی از سری Madden NFL قرار بود روز دوشنبه برگزار شود ، اما این برنامه ها حال تغییر کرده است.

در بیانیه EA آمده است:

ما با جامعه، دوستان، بازیکنان، همکاران و شرکای آفریقایی آمریکایی / سیاه پوست خود در یک سمت ایستاده ایم. توجه فوری ما به اقداماتی که می توانیم انجام دهیم برای تغییر در برابر رفتار ناعادلانه و تعصب سیستمی است که ملت و جهان ما را به خطر می اندازد است.

منبع : comicbook

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو − 1 =