اخبار بازی

رویداد Resistance در Call of Duty WW2 به زودی آغاز می‌شود

رویداد Resistance در Call of Duty WW2 به زودی آغاز می‌شود

وی جی مگ: رویداد جدید بازی Call of Duty WW2 با نام Resistance از 3 روز دیگر به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد. این رویداد همزمان با عرضه اولین بسته الحاقی آغاز خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، همانند رویداد زمستانی و مخصوص به کریسمس Call of Duty WW2 اینبار شاهد طراحی مخصوص Headquarters و همچنین اسلحه‌های جدید خواهیم بود. همچنین Supply Drop‌ها همگی بر اساس رویداد Resistance طراحی خواهند شد. مود‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شوند و Playlist‌های تازه در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت. همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط استودیوی Sledgehammer Games به نظر می‌رسد که یک دیویژن جدید با نام Resistance به بازی اضافه خواهد شد که استفاده از آن در طول این رویداد برای همه رایگان است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده این دیویژن دارای Perkهای خاصی است که در طی بازی کردن آنها را آزاد خواهید کرد. در حالت کلی این دیویژن تمرکز بیشتری روی مخفی‌کاری دارد و برای انجام اینکار یک Piston مخصوص و حملات مخصوص با چاقو به آن اضافه شده است. نکته بسیار جالب در مورد رویداد‌های Call of Duty WW2 این است که همه می‌توانند در آن شرکت کرده و از پاداش‌های مربوطه برخوردار شوند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + بیست =