اخبار بازی

رکوردشکنی‌های God of War ادامه دارد

رکوردشکنی‌های God of War ادامه دارد

وی جی مگ: موفقیت‌های ساخته جدید استودیو Santa Monica همچنان ادامه دارد و God of War توانسته تبدیل به اولین بازی تاریخ PS4 شود که برای چهار هفته متوالی صدر جدول فروش بریتانیا را به خود اختصاص داده. با وجود کاهش 30 درصدی فروش در نهایت God of War توانست رکوردی که تا پیش از این به The Last of Us Remastered اختصاص داشت را از آن خود کند.

به گزارش وی جی مگ، حالا God of War یک رکورد دیگر را برای شکستن پیش روی خود می‌بیند. رکورد بیشترین صدرنشینی بازی‌های انحصاری سونی در جدول فروش بریتانیا به The Last of Us برای PS3 اختصاص دارد که شش هفته متوالی این جایگاه را از آن خود کرده بود. با توجه به اینکه طی دو هفته آینده آنچنان بازی بزرگی منتشر نمی‌شود و بعد از آن تازه نوبت به Dark Souls Remastered و Detroit Become Human خواهدش شد، انتظار می‌رود که God of War این رکورد را نیز جابه‌جا کند.

در رتبه دوم جدول این هفته Donkey Kong Country Tropical Freeze مانند هفته گذشته قرار گرفته و هرچند افت فروش 32 درصدی را تجربه کرده اما تا همین جای کار هم عملکرد خوبی داشته و توانسته یک چهارم کل فروش این عنوان را به خود اختصاص دهد. 75 درصد باقی مانده به نسخه Wii U این بازی مربوط می‌شود که در سال 2014 عرض شده بود. در ادامه جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته اخیر بریتانیا را مشاهده می‌کنید:

  1. God of War
  2. Donkey Kong Country: Tropical Freeze
  3. Far Cry 5
  4. FIFA 18
  5. Fallout 4
  6. Mario Kart 8 Deluxe
  7. LEGO Marvel Super Heroes 2
  8. Assassin’s Creed Origins
  9. Grand Theft Auto V
  10. Destiny 2
محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × دو =