اخبار بازی

رکوردشکنی بازی The Division 2 در زمینه ثبت نام بتا

رکوردشکنی بازی The Division 2 در زمینه ثبت نام بتا

وی جی مگ: بازی The Division 2 در زمینه ثبت نام بتا رکوردشکنی کرد. نسخه اول از بازی The Division در میان انبوهی از هایپ و سروصدای به وجود آمده عرضه شد اما به دلیل مشکلات هنگام انتشار چون کمبود محتوا نتوانست انتظارات را برآورده کند.

به گزارش وی جی مگ، نکته ذکر شده در حالی است که در پشت ماجرا استودیو Ubisoft Massive روی ساخته خود مشغول به کار بوده و نتیجه آن باعث شد تا این اثر چرخش کاملی را تجربه کند و حال به بازی بزرگی تبدیل گردد. همین مسئله باعث شده تا باز هم هایپ زیادی پیرامون The Division 2 شکل بگیرد که برای عرضه در سال بعد در حال توسعه است. شرکت Ubisoft در جلسه مربوط به ارائه گزارش مالی خود از رکوردشکنی بازی The Division 2 در زمینه ثبت نام بتا خبر داد. این بازی توانسته رکورد بازی قبلی را که متعلق به The Division بوده از نظر تعداد کاربر ثبت نام کرده برای تجربه تست بتا بشکند.

تعداد کاربران ثبت نام کرده برای تجربه تست بتا بازی The Division 2 چهار برابر بیشتر از نسخه اول آن است که در توع خود دیوانه‌کننده به نظر می‌رسد. چنان‌چه Ubisoft بتواند این رقم و هایپ به وجود آمده را در هنگام عرضه The Division 2 به فروش تبدیل کند بدون هیچ شکی موفقیت بزرگی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 1 =