اخبار بازی

رکوردشکنی بازی Yakuza 6 در بازار آمریکا

رکوردشکنی بازی Yakuza 6 در بازار آمریکا

وی جی مگ: جدیدترین آمار منتشر شده NPD از رکوردشکنی بازی Yakuza 6 در بازار آمریکا خبر می‌دهد. هنگامی که ماه گذشته عنوان Yakuza 6: The Song of Life در بازار آمریکا منتشر شد هیاهو زیادی به راه انداخت. طرفداران غربی این فرنچایز مدت‌ها منتظر بودند تا بتوانند جدیدترین نسخه این سری را تجربه نمایند و با عرضه Yakuza 6، تمامی این انتظار‌ها و هیجانات نتیجه داد و به فروش تبدیل شد.

به گزارش وی جی مگ، آخرین آمار ارائه شده توسط NPD بیان می‌دارد عنوان Yakuza 6 به قدری از لحاظ تجاری موفق عمل کرده که باعث شده در جایگاه 17 م از 20 بازی پرفروش ماهانه قرار بگیرد. اگرچه شاید این رتبه چندان بالا به نظر نیاید اما این آمار، موفق‌ترین عملکرد یک بازی از سری Yakuza در مناطق غربی به شمار می‌رود و باعث رکوردشکنی بازی Yakuza 6 در بازار آمریکا شده است.

با توجه به محتویات سرگرم‌کننده و داستان خوب آن، موفقیت Yakuza 6: The Song of Life چندان نکته عجیبی نیست. عرضه بازی در غرب دوسال پس از انتشار آن در ژاپن سبب استقبال گسترده مخاطبین غربی از ساخته Sega شده است. بدین ترتیب تردیدی در موفقیت عناوین آینده این سری در بازار آمریکا وجود ندارد. اگرچه Sega تاکنون آمار فروش مربوط به Yakuza 6 را اعلام نکرده اما بدون شک میزان فروش آن رقم قابل توجهی خواهد بود.

Playstationlifestyle

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × پنج =