اخبار بازی

رکوردشکنی فروش دیجیتال Mortal Kombat 11

رکوردشکنی فروش دیجیتال Mortal Kombat 11

وی جی مگ: عنوان Mortal Kombat 11 به مانند نسخه‌های قبلی این مجموعه موفقیت گسترده و چشمگیری را برای سازندگان آن در استودیو NetherRealm و کمپانی Warner Bros به همراه داشت. در کنار تمامی آمار و اطلاعات مختلفی که از عملکرد تجاری بازی در بازارهای مختلف منتشر شده، فروش دیجیتال Mortal Kombat 11 نیز به همان میزان عالی بوده و رکورد جدیدی را برجای گذاشته است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از اطلاعات منتشر شده از سوی موسسه SuperData نسخه یازدهم مجموعه فایتینگ Mortal Kombat به میزان 1.8 میلیون نسخه روی هر چهار پلتفرم خود یعنی Xbox One، Nintendo Switch، PS4 و PC فروش داشته است. چنان‌چه بخواهیم این آمار را مقایسه کنیم باید به Mortal Kombat X محصول سال 2015 اشاره کنیم که در هنگام لانچ 400 هزار نسخه فروخته بود. البته از آن زمان تاکنون بازار و فروش دیجیتال روی کنسول‌ها با رشد فراوانی همراه شده است.

هم‌چنین آمار فروش دیجیتال Mortal Kombat 11 از رکوردشکنی آن خبر داده و آن را به بزرگ‌ترین لانچ دیجیتالی این مجموعه تبدیل می‌کند. توسعه‌دهندگان بازی در استودیو NetherRealm مدتی پیش اعلام کرده بودند به منظور سر زنده و فعال نگه‌داشتن ساخته موفق خود، عرضه محتویات جدید در طول چندین سال را برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 10 =