اخبار بازی

رکورد بالاترین امتیاز Sonic در 25 سال اخیر به بازی Sonic Mania Plus رسید

رکورد بالاترین امتیاز Sonic در ۲۵ سال اخیر به بازی Sonic Mania Plus رسید

وی جی مگ: رکورد بالاترین امتیاز Sonic در 25 سال اخیر به بازی Sonic Mania Plus رسید. سری بازی Sonic the Hedgehog در صنعت ویدئوگیم با فراز و فرودهای مختلفی همراه بوده. از بازی خوش‌ساختی چون Sonic Generations گرفته تا آثار ضعیفی از این سری مانند Sonic and All-Stars Racing Transformed همگی مثال‌هایی برای قضیه ذکر شده به شمار می‌روند. با این حال بسیاری عقیده دارند Sonic Mania Plus یکی از بهترین عناوین این سری محسوب می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، ظاهرا منتقدان هم با این ادعا موافق بوده و نمرات آن‌ها به این بازی این گفته را تصدیق می‌کند. به همین منظور اکانت توییتر رسمی بازی Sonic the Hedgehog پستی را به اشتراک گذاشته و مضمون آن به نمرات دریافت شده توسط نسخه Nintendo Switch بازی Sonic Mania Plus اشاره می‌کند که متوسط امتیازات آن هم‌اکنون در وبسایت متاکریتیک 90 است. «با کسب متوسط امتیاز 90 رکورد بالاترین امتیاز Sonic در 25 سال اخیر به بازی Sonic Mania Plus رسید. از همگی شما که در تمامی لحظات این مسیر همراه ما بودید ممنونیم.»

عنوان Sonic Mania Plus هم‌اکنون برای Nintendo Switch، XBOX ONE، PS4 و PC در دسترس بود و چنان‌چه تاکنون آن را تجربه نکردید بهتر است در اولین فرصت به تجربه بازی مشغول شوید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 3 =