اخبار بازی

رکورد فروش مجموعه The Legend of Zelda بعد از 19 سال شکسته شد

رکورد فروش مجموعه The Legend of Zelda بعد از 19 سال شکسته شد

وی جی مگ: یکی از بازی‌های موفق سال گذشته میلادی بدون شک The Legend of Zelda Breath of Wild بود که جوایز بسیاری نیز دریافت کرد.

بر اساس گزارش‌های ارائه شده به نظر می‌رسد که این بازی رده دومین بازی پرفروش در هفته‌های اول عرضه در آمریکا و بریتانیا را به دست آورده است. به گزارش وی جی مگ، فروش نسخه مخصوص به Nintendo Switch از مرز 4.70 میلیون نسخه گذشته است. به تازگی مشخص شده است که Breath of the Wild پرفروش‌ترین بازی این سری در 19 سال اخیر در ژاپن بوده است.

بر اساس گزارشی که در فروم ResetEra منتشر شده است به نظر می‌رسد که Zelda Breath of the Wild تا هفته گذشته بیش از 950 هزار نسخه در ژاپن فروش داشته است. البته در این آمار میزان فروش دیجیتال لحاظ نشده است. بر اساس گزارش منتشر شده از سال 1998 هیچ بازی از سری Zelda نتوانسته بود در ژاپن به این فروش دست پیدا کند. بالاترین فروش نیز به نظر در اختیار Zelda Ocarina of Time است که بیش از 1.25 میلیون نسخه در ژاپن فروش داشته است. باید توجه داشته باشیم که Zelda Breath of the Wild می‌تواند بازهم فروش بیشتری داشته باشد چون هنوز یکسال از عرضه رسمی آن نگذشته است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − 4 =