اخبار بازی

ریزش 95 درصدی کاربران For Honor روی پلتفرم PC

ریزش 95 درصدی کاربران For Honor روی پلتفرم PC 1

گرچه مدت زیادی از عرضه اولین DLC بازی For Honor نمی‌گذرد به نظر می‌رسد که این بازی نیز بسیار زود با وضعیت بحرانی از نظر تعداد گیمر‌ها در پلتفرم PC مواجه شده است.

این بازی در ماه فوریه به صورت رسمی منتشر شد و حالا به نظر می‌رسد که از آن زمان، این بازی 95 درصد از تعداد گیمر‌هایی که مشغول به انجام این بازی بودند را از دست داده است. البته این مورد چندان دور از ذهن هم نبود چون این بازی در دو هفته ابتدایی 50 درصد مخاطبان خود را از دست داده بود!

شاید ریشه این مشکل بیشتر به سرور‌های یوبی‌سافت و مشکلات اتصال مربوط باشد که در چند هفته ابتدایی تجربه این بازی را برای بسیاری از گیمر‌ها سخت کرده بود. البته باید این را نیز در نظر گرفت که این بازی بخش داستانی چندان قوی نداشت و گیم‌پلی آن نیز از عمق کمی برخوردار بود و سریع تکراری می‌شد.

بر اساس گزارشی که توسط GitHyp منتشر شده است، 36 درصد از افرادی که بتا را تجربه کرده بودند تصمیم به خرید بازی نگرفتند. گرچه مقداری افت کاربر در این زمان قابل قبول است اما ریزش 36 درصدی از بتا تا عرضه اصلی عددی بسیار بزرگ است. در هنگام عرضه این بازی به صورت روزانه توسط 45 هزار نفر بازی می‌شد. این مقدار حالا به 2833 نفر در 24 ساعت گذشته رسیده است. گرچه عرضه DLC توانست به صورت مقطعی تعداد گیمر‌ها را به 4700 نفر افزایش دهد اما بسیار سریع باز هم تعداد گیمر‌ها بسیار سریع افت پیدا کرد.

یوبی‌سافت قبلا هم این ریزش کاربران را با بازی The Division تجربه کرد اما این اتفاق در سطح بسیار پایین‌تری رخ داده بود و The Division در حالت کلی بسیار بهتر عمل کرده بود.

منبع

برچسب‌هاfor honor pc PS4 steam UbiSoft xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 13 =