اخبار بازی

زمان تست شبکه Dark Souls Remastered اعلام شد

وی جی مگ: کمپانی Bandai Namco به صورت رسمی اعلام کرد که تست شبکه Dark Souls Remastered از تاریخ 11 ماه مه و 12 همین ماه روی PS4 و Xbox One شروع می‌شود. اثری که البته قرار است برای Nintendo Switch نیز در دسترس قرار گیرد.

به گزارش وی جی مگ، کاربرها می‌توانند داده‌های مورد نیاز برای حضور در تست شبکه Dark Souls Remastered را از امروز تا 7 ماه مه دانلود کرده و برای شروع مرحله اصلی آزمایش آماده شوند. لازم به ذکر است که تست شبکه Dark Souls Remastered به صورت عمومی انجام می‌شود و در تاریخ‌های اعلام شده هر روز به مدت سه ساعت در دسترس قرار می‌گیرد. هدف اصلی انجام این تست از سوی Bandai Namco بررسی وضعیت سرورهای Dark Souls Remastered و بهبود عملکرد آنها در زمان انتشار نسخه نهایی است.

هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما اطلاعات غیررسمی نشان از این دارند که برای حضور در تست شبکه Dark Souls Remastered باید فایل‌هایی با حجم تقریبی سه گیگابایت را دانلود کنید که حجم آنقدر زیادی نیست. Dark Souls Remastered قرار است که برای PS4، PC و Xbox One در تاریخ 25 ماه که و برای Nintendo Switch در تاریخ نامعلومی از تابستان منتشر شود. نسخه Nintendo Switch‌ بازی چندی پیش با تاخیر مواجه شد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =