اخبار بازی

زمان معرفی Halo: The Master Chief Collection برای PC مشخص شد

زمان معرفی Halo: The Master Chief Collection برای PC مشخص شد

وی جی مگ: در چند روز گذشته باری دیگر شایعات پیرامون انتشار بازی Halo: The Master Chief Collection برای پلتفرم PC بر سر زبان‌ها افتاده است. اکنون به نظر می‌رسد زمان معرفی Halo: The Master Chief Collection برای پلتفرم مذکور هم توسط مایکروسافت اعلام شده است.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی مایکروسافت به تازگی اعلام کرد جدیدترین ایپزود برنامه Inside Xbox که شامل اخبار و محتویاتی پیرامون Xbox و به طور کلی پلتفرم‌های این شرکت می‌شود در تاریخ 12 مارچ پخش می‌گردد. در جزئیات تکمیلی این خبر آمده است که در این اپیزود اطلاعاتی تازه راجع به Halo: The Master Chief Collectiont و DayZ و هم‌چنین One Piece: World Seeker منتشر خواهد شد. انتشار اخباری پیرامون عناوین جدید برای سرویس Game Pass هم دیگر محتویات این اپیزود را تشکیل می‌دهد.

شاید در نگاه اول موارد چندان مهیجی در این محتویات به چشم نخورد اما وقتی اشاره به کالکشن Halo را در کنار شایعات اخیر قرار می‌دهیم به نظر می‌رسد 12 مارچ برابر با زمان معرفی Halo: The Master Chief Collection برای پلتفرم PC باشد. چرا که کمپانی مایکروسافت نیز وعده داده در این برنامه شاهد سورپزایزها و معرفی‌هایی خواهید بود که هم‌اکنون نمی‌توانند درباره آن‌ها صحبت کنند. این برنامه حدود یک ساعت به طول می‌انجامد که البته از اپیزود قبلی آن کوتاه‌تر خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + نوزده =