اخبار بازی

به زودی Diablo 3‌ برای Nintendo Switch معرفی می‌شود

وی جی مگ: شاید Blizzard علاقه‌ای به پورت کردن Hearthstone روی Nintendo Switch نداشته باشد اما این به معنی فکر نکردن آنها به کنسول موفق نینتندو نیست. شایعات بسیاری پیرامون ساخته‌های مخلتف آنها وجود دارد اما توئیتی جدید از سوی این کمپانی احتمالا نشان می‌دهد که به زودی Diablo 3 برای Nintendo Switch معرفی و عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Blizzard در حساب کاربری توئیتر خود تصویر یکی از لامپ‌های Diablo را قرار داده که با یک کلید (Switch) خاموش و روشن می‌شود. اگر این تصویر اشاره‌ای به معرفی Diablo 3 برای Nintendo Switch ندارد احتمالا باید از آن اینگونه برداشت کنیم که بلیزارد قصد ورود به صنعت تولید لامپ را دارد ! با وجود این اشاره واضح و البته شایعات موجود در چند ماهه گذشته می‌توان انتظار داشت که اولین ساخته Blizzard برای کنسول موفق نینتندو در نهایت Diablo 3 است که پیش‌تر برای کنسول‌های خانگی دیگر نیز منتشر شده بود.

در حال حاضر نه تنها کاربرهای PC می‌توانند Diablo 3 و بسته اضافه‌شونده آن را تجربه کنند بلکه این بازی روی کنسول‌های PS3، Xbox 360، Xbox One و PS4 منتشر شده و عملکرد بسیار خوبی را از دید کیفی و فروش داشته. تنها تفاوت آنها با Nintendo Switch این است که هیچکدام از این پلتفرم‌ها به شما اجازه نمی‌دهند که Diablo 3 را در هر جایی و بدون هیچ محدودیتی تجربه کنید.

به زودی Diablo 3‌ برای Nintendo Switch معرفی می‌شود

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − 4 =