اخبار بازی

ساخت ادامه Sunset Overdrive به ناشری جدید نیاز دارد

ساخت ادامه Sunset Overdrive به ناشری جدید نیاز دارد

اگر به یاد داشته باشید سه سال پیش استودیوی Insomniac Games بازی جدید و منحصر به فرد خود یعنی Sunset Overdrive را به صورت انحصاری برای Xbox One عرضه کرد.

در حالی که مدت‌هاست خبری از این بازی منتشر نشده و ساخت ادامه آن نیز مدت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، سازندگان بازی در صحبت با هواداران در توئیتر اعلام کردند که احتمال ساخت نسخه دوم وجود دارد. با توجه به استقبال گیمر‌ها و نظر مثبت منتقدان به این بازی ساخت نسخه دوم تقریبا امری محتمل به نظر می رسید. البته این بازی در زمینه فروش با مشکلات زیادی روبرو شد و همین باعث شد که آینده این بازی و ساخت نسخه دوم با مشکل مواجه شود. Sunset Overdrive بر اساس آمار VGChartZ به فروش 1.16 میلیون نسخه رسید.

در این توئیت سازندگان بازی اشاره کردند که آنها عاشق این هستند که نسخه دوم بازی را بسازند اما ابتدا باید یک شرکت ناشر را برای اینکار پیدا کنند. همانطور که به نظر می‌رسید مایکروسافت علاقه‌ای انتشار نسخه دوم بازی ندارد. با توجه به اینکه IP متعلق به Insomniac Games است آنها می‌توانند این بازی را همراه با ناشری جدید برای هر پلتفرمی که بخواهند ساخته و عرضه کنند. آیا امکان این وجود دارد که مقصد بعدی Sunset Overdrive کنسول‌های PS4 و Nintendo Switch باشند؟ باید منتظر اخبار بیشتری در این زمینه باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × سه =