اخبار بازی

ساخت بازی دیگری از مجموعه Attack On Titan تایید شد

در شرایطی که کنسول دستی نینتندو یعنی 3DS تاکنون میزبان یکی از بازی های ای این مجموعه با عنوان Attack on Titan: Humanity in Chains بوده، نشریه فامیتسو تایید کرده که بازی دیگری با نام Attack on Titan: Escape from Certain Death نیز برای این کنسول توسط Koei Tecmo در حال ساخت است.

تعدادی از سازندگان سریال انیمه اصلی برای ساخت این بازی جدید با تیم حاضر در Koei Tecmo به همکاری می پردازند و خط داستانی و شخصیت اصلی آن کاملا جدید هستند. سازندگان بازی توضیح داده اند که گیمر در ابتدای بازی می تواند حتی جنسیت شخصیت را انتخاب کند.

در حال تنها 30 درصد از مراحل ساخت Attack on Titan: Escape from Certain Death پشت سر گذاشته شده اما از حالا مشخص است که بسیاری از شخصیت های انیمه در آن حضور دارند. اگر گیمر قهرمانی مذکر را انتخاب کند، میکاسا به عنوان شخصیت همراهش قرار می گیرد و اگر قهرمانی مونث را انتخاب کند، لوی او را همراهی می‌کند.

لازم به ذکر است که Koei Tecmo چندی پیش بازی دیگری از این مجموعه با نام  Attack on Titan: Wings of Freedom را برای Playstation 4، Xbox One، Playstation 3، Playstation Vita و کامپیوترهای شخصی منتشر کرده بود و هنوز تاریخ عرضه نسخه مخصوص به 3DS را اعلام نکرده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − پنج =