اخبار بازی

ساخت بازی Battle Royale رایگان EA در دستور کار قرار گرفت

ساخت بازی Battle Royale رایگان EA

وی جی مگ: این روز‌ها بازی‌های Battle Royale طرفدران زیادی دارد. به لطف بازی Fortnite ارزش سهام کمپانی Epic Games حالا 8 میلیارد دلار است. با توجه به سود خوبی که از این بازی‌ها دریافت می‌شود، شرکت‌های زیادی علاقه‌مند به ساخت بازی‌های Battle Royale شدند.

به گزارش وی جی مگ، در طی یک جلسه در کمپانی EA،  مدیر بخش مالی یعنی Blake Joresnsen در مورد پتانسیل بازی‌های Battle Royale صحبت کرد و قرار است چند IP جدید در آینده منتشر شود. در مورد بازی Battlefield V سوال شده که این بازی به زودی عرضه می‌شود و می‌تواند دری را به سوی این سبک از بازی‌ها باز کند و او در جواب گفت که بازی free-to-play در دستور کار نداریم ولی قطعا در آینده چنین پروژه‌هایی خواهم داشت.

بازی رایگان Fortnite دوماه زمان نیاز داشت و نسخه موبایلی آن تنها در طی 2 روز توانست 2 میلیون دلار سود نسیب سازندگان کند. از آنجایی که کمپانی EA یک ناشر است و مهم‌ترین هدف ناشرها در مورد بخش مالی بازی است و با سرمایه‌گذاران رابطه نزدیکی دارند، پتانسیل این شرکت برای ساخت چنین بازی‌هایی می‌تواند بسیار جذاب باشد به خصوص با روش تجارت این شرکت.

گفته می‌شود که بازی‌های Battle Royale تا سال بعد می‌توانند 20 میلیارد دلار درآمد داشته باشند. تا آخر سال 2018 می‌توان انتظار 12.6 میلیون دلار درآمد، از این بازی‌ها داشت. سال 2018 قطعا بهترین سال برای بازی‌های Battle Royale است و بازی‌های Battlefield V و Call of Duty Black Ops 4 قرار است این سبک را بزرگتر کنند و تنوع بیشتری به آن بدهند.

برای کسانی که چیزی از سبک Battle Royale نمی‌دانند باید بگوییم که در این سبک، 100 پلیر به صورت آنلاین در یک نقشه بزرگ به مبارزه میِ‌پردازند. پلیر‌ها در بازی باید به دنبال اسلحه، مهمات و سایر ابزار‌های مورد نیاز بگردند تا با دست پر به مبارزه بپردازند. این مبارزه تا جایی ادامه می‌یابد که فقط یک نفر یا یک جوخه زنده بماند. پلیرها می‌توانند به صورت تک نفره یا با تیم خود، بازی کنند.

با توجه به سابقه خوب شرکت EA در کسب درآمد می‌توان مطمئن بود قرار است یک بازی free-to-play جذاب بسازند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + 7 =