اخبار بازی

ساخت بازی Crackdown 3 تقریبا به اتمام رسیده

ساخت بازی Crackdown 3 تقریبا به اتمام رسیده

وی جی مگ: عنوان Crackdown 3 برای نخستین بار در سال 2013 معرفی شد و پس از آن به جز نمایش‌های اندکی که در نمایشگاه‌ها داشته و هم‌چنین عقب افتادن مکرر تاریخ عرضه آن، جزئیات چندانی از بازی شنیده نشده است. هرچند مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود دیگر این اثر تاخیر نخواهد خورد. خوش‌بختانه براساس گفته جدید سازندگان بازی یعنی استودیو Sumo Digitial فرآیند ساخت بازی Crackdown 3 تقریبا به پایان کار خود رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، پاول پورتر مدیر مجموعه Sumo Digitial در مصاحبه با GamesIndustry اظهار کرد از زمانی که این استودیو بریتانیایی کار روی سومین نسخه از Crackdown را آغاز کرده سخت مشغول کار و توسعه آن بوده و به همین دلیل سازندگان بازی طی این مدت سکوت اختیار کردند. به گفته پورتر نتیجه سکوت اختیار شده، مدت زمانی بود که به توسعه بازی اختصاص داده شد تا بتواند به سطح انتظاری که از این مجموعه می‌رود دست پیدا کنند. در همین رابطه پورتر ادامه داد او و تیم‌ش می‌دانند که بسیاری از طرفداران از Crackdown 2 ناامید شده بودند و Crackdown 3 نیز مسیر بسیار سختی را طی کرده است.

اکنون به لطف تاخیرهای به وجود آمده، زمان لازم برای بهینه‌سازی و برطرف کردن مشکلات بازی در اختیار توسعه‌دهندگان Crackdown 3 قرار گرفته تا این قسمت به سرنوشت نسخه قبلی دچار نشود. «همان‌طور که می‌دانید تاریخ عرضه عقب افتاد و به برای فوریه سال آینده تایید شده است. این خبری خوبی برای ما بوده زیرا به ما زمان می‌دهد تا ایرادات عنوانی را برطرف نماییم که بیشتر کار آن به اتمام رسیده و اکنون آن را بهتر و بهتر می‌کنیم. شیوه‌ای که بهترین بازی‌ها به واسطه آن تولید می‌شوند این است که شما فرآیند بازی را تمام می‌کنید و پس از آن باز هم به صورت مکرر توسعه آن را به اتمام می‌رسانید. این دقیقا کاری است که ما در حال انجام آن هستیم و بر همین اساس ساخت بازی Crackdown 3 تقریبا به پایان پروسه خود رسیده است.»

عنوان Crackdown 3 برای پلتفرم‌های XBOX ONE و PC در حال توسعه بوده و قرار است در تاریخی نامشخص در فوریه سال 2019 منتشر شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 4 =