اخبار بازی

ساخت بازی Fallout 4 New Vegas همچنان ادامه دارد

ساخت بازی Fallout 4 New Vegas همچنان ادامه دارد

وی جی مگ: در شرایطی که چند روز بیشتر از معرفی بازی Fallout 76 نمی‌گذرد و سازندگان ماد یا بهتر است بگوییم بازی Fallout 4 New Vegas اعلام کرده‌اند که همچنان به توسعه این اثر ادامه می‌دهند و معرفی نسخه اصلی این مجموعه تداخلی را در روند تولید آنها به وجود نمی‌آورد.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر دو ماد مهم براساس دنیای Fallout با نام‌های Fallout New California و Fallout 4 New Vegas در حال ساخت است و توسعه آنها همچنان ادامه پیدا می‌کند. سازندگان بازی Fallout 4 New Vegas که در اصل نسخه بازسازی شده Fallout New Vegas در موتور گرافیکی Fallout 4 است، توضیح داده‌اند که آنها با وجود معرفی بازی Fallout 76 همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات توسعه این ماد استفاده از صدا و موسیقی‌هایی است که در نسخه اصلی Fallout New Vegas به کار رفته بود. امتیاز بسیاری از موسیقی‌های این اثر پیش‌تر توسط Bethesda خریداری شده بود و حالا امکان بهره‌گیری از آنها در بازی Fallout 4 New Vegas وجود دارد. در همین راستا سازندگان ماد مورد نظر نه تنها بسیاری از افکت‌های صوتی بازی را دوباره ضبط کرده‌اند بلکه سعی دارند موسیقی‌ها را نیز بدون آسیب به کیفیت بازی تغییر دهند. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بازی Fallout 4 New Vegas در اصل از سوی طرفداران این مجموعه ساخته می‌شود و توسعه آن در موتور گرافیکی Creation Engine 2 صورت می‌گیرد که برای تولید بازی Fallout 4 و Skyrim Special Edition مورد استفاده قرار گرفته بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + 18 =