اخبار بازی

ساخت بازی Persona 6 شروع شده !

ساخت بازی Persona 6 شروع شده !

وی جی مگ: بعد از موفقیت قابل توجه بازی‌ Persona 4 و بعد از آن به خصوص Persona 5 جای تعجب ندارد که کمپانی Atlus این مجموعه را ادامه دهد. در شرایطی که Persona 3: Dancing Moon Night، Persona 5: Dancing Star Night و Persona Q2 در برنامه کاری این شرکت قرار دارند اما Atlus تایید کرده که ساخت بازی Persona 6 شروع شده.

به گزارش وی جی مگ، کازوهیسا وادا از Atlus در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که Atlus مشغول کار روی قسمت بعدی و شماره‌دار مجموعه Persona است. مسئله‌ای که عملا تایید می‌کند، مراحل توسعه بازی Persona 6 در حال حاضر از سوی سازندگان این مجموعه بازی پیگیری می‌شود. به گفته وادا کمپانی Atlus روی یک برنامه متوسط تا بلند مدت تمرکز کرده تا طی آن عناوین مختلفی برای طرفداران مجموعه Persona آماده کند.

از سوی دیگر مسئولان Atlus تایید کرده‌اند که به تنهایی ساخت قسمت‌های مختلف مجموعه Persona را دنبال نکرده و در این راه با دیگر تولیدکننده‌ها همکاری دارند. یکی از این همکاری‌ها را می‌توان در توسعه Persona 4 Arena دید که با حضور Arc Systems Works صورت گرفت. برخی منابع اعتقاد دارند که این موضوع می‌تواند به معنی ساخت بازی Persona 5 Arena نیز باشد. با این حال باید بیشتر منتظر ماند تا در نهایت ببینیم چه عناوینی از مجموعه Persona‌ به صورت رسمی معرفی می‌شوند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 2 =