اخبار بازی

ساخت بازی TitanFall Online متوقف شد

ساخت بازی TitanFall Online متوقف شد

وی جی مگ: اگر خاطرتان باشد نسخه‌ای از بازی Titanfall تحت نام TitanFall Online توسط EA و با همکاری شرکت Nexon برای عرضه در بازار آسیا در دست ساخت بود. حال به گفته سازندگان این اثر به دلایل تصمیمات تجاری ساخت بازی TitanFall Online متوقف شده است.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Nexon در صحبت با Game Focus با انتشار چنین بیانیه‌ای اظهار کرد «این موضوع صحت دارد که شرکت EA و Nexon برای متوقف نمودن ساخت بازی TitanFall Online به موافقت رسیده و این تصمیم به دلایل تجاری اتخاذ شده است. پس از مشورت‌های بسیار به این نتیجه رسیدیم که برای کمپانی بهتر است منابع ساخت TitanFall Online را به توسعه پروژه‌های دیگر اختصاص دهد.» در دسامبر 2016 بود که اعلام شد بازی TitanFall Online به مدت سه سال است که در حال توسعه بوده. البته به دنبال تست‌های محدودی که توسط گیمرها از این بازی‌ صورت گرفت بازخوردها چندان مساعد و مثبت نبود. با تغییر بازار عناوین آنلاین که بخش زیادی از آن به عناوین ژانر بتل رویال مربوط می‌شود ساخت بازی TitanFall Online نیز کنسل شد.

اما خبر خوب اینجاست که علیرغم اینکه استقبال چندانی از Titanfall 2 نشد این فرنچایز هم‌چنان زنده بوده و پس از خریداری شدن استودیو Respawn توسط EA، مدیر این استودیو آقای وینس زامپلا اظهار کرده بود این موضوع تاثیری روی آینده Titanfall 2 نخواهد داشت و تنها باعث بهتر شدن فرآیند ساخت ادامه آن با منابع بیشتر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =