اخبار بازی

ساخت فیلم کوتاه بر اساس Far Cry 5 تایید شد

ساخت فیلم کوتاه بر اساس Far Cry 5 تایید شد

وی جی مگ: عنوان Far Cry 5 تا کمتر از 25 روز دیگر عرضه می‌شود. حال ساخت فیلم کوتاه بر اساس Far Cry 5 توسط ناشر فرانسوی بازی یعنی شرکت Ubisoft تایید شد که قرار است شما را مستقیما وارد اتفاقات فرقه Eden’s Gate کند.

طبق بیانیه منتشر شده این فیلم کوتاه که درون Eden’s Gate به وقوع می‌پیوندد، از روز دوشنبه 5 مارچ به صورت اختصاصی روی سرویس Amazon’s Prime Video استریم خواهد شد و هواداران بازی را وارد دنیای خشن آن کرده و با رهبر روانی فرقه مذهبی بازی یعنی Father Joseph Seed رو به رو می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، داستان این فیلم کوتاه روی سه شخص تمرکز کرده که پس از شنیدن شایعاتی در ارتباط با فرقه‌ای مذهبی در شهر Hope County ایالت مونتانا، جذب آن می‌شوند. این گروه سه نفره ضمن دنبال نمودن سرنخ‌های افراد محلی گمشده این شهر با دیگر اتفاقات عجیبی که درون شهر در جریان است رو به رو می‌شوند تا سرانجام با گروه مذهبی برخورد Eden’s Gate می‌کنند.

عنوان Far Cry 5 هم‌اکنون توسط Ubisoft Montreal و با کمک Ubisoft Berlin در حال ساخت قرار دارد. این بازی در دنیای مدرن ایالت مونتانا قرار دارد که در آن پلیر پس از در اختیار گرفتن کنترل شخصیت معاون کلانتر در بازی، خود را در وسط درگیری میان فرقه مذهبی بازی پیدا می‌کند. عنوان مذکور در تاریخ 27 مارچ 2018 (7 فروردین 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه خواهد شد.

ساخت فیلم کوتاه بر اساس Far Cry 5 تایید شد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 2 =