اخبار بازی

ساخت فیلم Saints Row توسط کارگردان Straight Outta Compton

ساخت فیلم Saints Row توسط کارگردان Straight Outta Compton

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که فعلا جریان ساخت فیلم‌های سینمایی براساس بازی‌های ویدئویی متوقف نمی‌شود و جدیدترین اثری که چنین فرایندی را دنبال می‌کند، Saints Row است. نشریه ددلاین در همین زمینه گزارش داده که فیلم Saints Row توسط کارگردان Straight Outta Compton ساخته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اف گری گری که با ساخت آثاری همچون Straight Outta Compton و Straight Outta Compton شناخته می‌شود به عنوان کارگردان فیلم Saints Row انتخاب شده. این کارگردان در حال حاضر روی قسمت جدید Men In Black کار می‌کند. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که فعلا تاریخ اکران خاصی برای این فیلم در نظر گرفته نشده.

نکته‌ای که در این میان شاید تعجب بسیاری از گیمرها را به همراه داشته باشد، تبدیل چنین اثری یعنی Saints Row به فیلم سینمایی باشد. مجموعه بازی که از دید کلی کیفیت مناسبی را به همراه داشتند اما هیچگاه به واسطه داستان یا روایت داستانی مطرح نبوده‌اند. با این حال اف گری گری سابقه کارنامه خوبی را برای خود به‌خصوص در زمینه ساخت آثار اکشن فراهم کرده و احتمال موفقیت او با این بازی ویدئویی وجود دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − چهار =

  • الان من 8 ساله فَن درجه یک saints row هستم. بیشتر منتظر ادامه بازیشم تا فیلم ولی خو چه میشه کرد فیلمش هم بیاد خوشحال میشیم.
    ((لنگه کفشی در بیابان نعمت است))