اخبار بازی

ساخت قسمت بعدی Sonic the Hedgehog شروع شد

ساخت قسمت بعدی Sonic the Hedgehog شروع شد

وی جی مگ: در لایو استریم جدیدی که در توییچ برگزار شد ویدئوی جدیدی از شخصی‌سازی Team Sonic Racing منتشر و هم‌چنین انیمیشن Team Sonic Racing Overdrive نیز رونمایی شد. به‌علاوه Sonic Team از شروع ساخت قسمت بعدی Sonic the Hedgehog خبر داد.

به گزارش وی جی مگ، در این لایو استریم تاکاشی لیزوکا رئیس Sonic Team، جاسمین هرناندز از Sega America و ژان سنوئه آهنگساز Sonic Team حضور داشتند و در خصوص مسائل مختلفی از جمله Team Sonic Racing صحبت کردند. ویدئوی منتشز شده از این بازی به قابلیت‌های شخصی‌سازی آن مرتبط می‌شد و راه‌های مختلفی را نشان می‌داد که طی آن پلیر می‌توانست با جمع‌آوری پول داخل بازی برای اتومبیل شخصیت مورد علاقه خود اجزا و شخصی‌سازی‌های مختلف تهیه کند.

سپس نوبت به سورپرایز این استریم یعنی رونمایی از انیمیشن Team Sonic Racing Overdrive رسید که کارگردانی آن برعهده تایسون هس خواهد بود. فردی که پیش از این کارگردانی سریال انیمیشنی Sonic Mania Adventures و هم‌چنین سکانس آغازین Sonic Mania را در کارنامه دارد. اگرچه در این رویداد هیچ گونه اطلاعاتی از فیلم لایو اکشن Sonic the Hedgehog منتشر نشد اما Sonic Team وعده داد به زودی جزئیاتی در خصوص این فیلم از سوی Paramount Pictures به اشتراک گذاشته می‌شود. در پایان نیز لیزوکا اعلام کرد Sonic Team ساخت قسمت بعدی Sonic the Hedgehog را آغاز کرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 6 =