اخبار بازی

ساخت نسخه جدید L.A. Noire تایید شد

امروز Rockstar Games که با ساخت سری‌ بازی‌های Grand Theft Auto و Red Dead Redemption شناخته می‌شود، تایید کرد که نسخه جدید L.A. Noire برای PS4، Xbox One و Nintendo Switch در حال ساخت است. طبق توضیحات ارائه شده از سوی راکستار نسخه جدید این مجموعه در اصل همان بازی اصلی است که با تغییرات لازم برای کنسول‌های فعلی در تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) عرضه می‌شود.

در کنار عرضه دوباره L.A. Noire برای پلتفرم‌های حال حاضر، راکستار اعلام کرده که نسخه‌ای تغییریافته از بازی نیز برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive ساخته می‌شود که L.A.Noire: The VR Case Files نام دارد.

L.A. Noire در سال 2011 توسط استودیو استرالیایی Team Bondi ساخته شده و با تکنولوژی MotionScan خود نظر بسیاری را جلب کرد. بازی اصلی برای PS3، Xbox 360 و PC منتشر شد و متوسط امتیاز 89 از 100 را به خود اختصاص داد. هرچند ساخته Team Bondi به فروشی در حدود 5 میلیون نسخه رسید اما هزینه ساخت L.A. Noire به قدری بالا بود که در نهایت استودیو استرالیایی به کار خود پایان داد و تعطیل شد.

هنوز مشخص نیست که ساخت این نسخه به‌روزرسانی شده را چه استودیویی برعهده دارد اما بازی به همراه تمامی بسته‌های قابل دانلود روی پلتفرم‌های امروزی منتشر شده و در دو نسخه PS4 و Xbox One نیز از وضوح‌تصویر 1080p پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که نسخه جدید L.A. Noire روی PS4 Pro و Xbox One X نیز از وضوح 4K پشتیبانی خواهد کرد.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + شانزده =