اخبار بازی

ساخت یک بازی جدید توسط استودیوی سازنده Left 4 Dead و Evolve

ساخت یک بازی جدید توسط استودیوی سازنده Left 4 Dead و Evolve 1

ماه گذشته استودیوی Turtle Rock اعلام کرد که دیگر از بازی Evolve پشتیبانی نمی‌کند و به دنبال اهداف جدیدی هستند. گرچه بازی جدید آنها در ادامه Evolve نیست بلکه آنها قصد ادامه دادن اثر موفقشان در گذشته یعنی Left 4 Dead را نیز ندارند. آنها در حال پیگیری برای ساخت یک بازی جدید با تم تاریک هستند.

در صحبت با Gamesundustry.biz یکی از سخنگو‌های استودیو گفت که استودیو در حال همکاری با ناشر بازی‌‌های Free to Play به نام Perfect World Entertainment هستند. آنها قبلا سابقه کار روی بازی‌هایی همچون Star Trek Online و Blacklight Retribution را دارند.

سخنگوی این استودیو در ادامه گفت:« ما در حال طراحی بازی جدیدی هستیم که در یک دنیای کاملا جدید رخ می‌دهد. این دنیای جدید می‌تواند تاثیر مستقیمی روی گیم‌پلی داشته باشد که گیمر‌ها به خاطر آن بازی‌های استودیوی Turtle Rock را دوست دارند.» Phil Robb یکی از موسسان این استودیو نیز گفت:« ما برای ساخت بهترین بازی که در توانمان هست، تمرکز کرده‌ایم. این بازی به صورت اول شخص شوتر همراه با قابلیت بازی Co-Op خواهد بود. با توجه به همکاری با Perfect World ما باید کاری کنیم که خواسته‌های گیمر‌ها مورد توجه قرار گیرد.»

رئیس این استودیو Steve Goldstein نیز در مورد تمرکز این بازی روی قابلیت Co-Op تاکید دارد. او همچنین تایید کرد که این بازی در مورد زامبی‌ها نیست و در محیط آخرالزمانی نیز رخ نخواهد داد اما تم محیط بازی تاریک خواهد بود. هنوز تاریخ عرضه رسمی برای بازی اعلام نشده است اما به نظر نمی‌رسد که این بازی زودتر از سال 2018 به بازار عرضه شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × یک =