اخبار بازی

ساخت A Way Out به پایان رسید

وی جی مگ: استودیو Hazelight به صورت رسمی تایید کرد که ساخت A Way Out عنوان جدید آنها به پایان رسیده. عنوانی در سبک اکشن ادونچر که به صورت Co op نیز قابل بازی است و EA وظیفه نشر آن را برعهده دارد. جوزف فرس کارگردان این بازی که با اظهار نظر جنجالی خود در The Game Awards 2017 مورد توجه قرار گرفت با انتشار پیامی در توئیتر خود خبر از گلد شدن A Way Out داد.

به گزارش وی جی مگ، اگر با عبارت گلد شدن آشنا نیستید باید توضیح دهیم که معمولا بعد از اتمام کامل فرایند ساخت بازی و ارسال آن برای تکثیر و انتشار از کلمه گلد (Gold) استفاده می‌شود که به معنی اتمام کامل فرایند توسعه یک بازی ویدئویی دارد. با این حال همچنان امکان عرضه به‌روزرسانی روز اول برای A Way Out وجود دارد. مسئله‌ای که هنوز به صورت رسمی از سوی سازنده و ناشر بازی تایید نشده.

بازی جدید فرس یعنی A Way Out داستان دو شخصیت با نام‌های وینسنت و لئو را روایت می‌کند که در زندانی گرفتار شده و با یکدیگر تصمیم به فرار از آنجا را می‌گیرند. یکی از مسائلی که باعث شده A Way Out بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، تمرکز آن روی قابلیت Co op و حالت Split Screen است که به خصوص در این نسل از بازی‌های ویدئویی کمتر شاهد آن بوده‌ایم.

ساخت A Way Out در شرایطی به پایان رسیده که این بازی برای انتشار روی PC، PS4 و Xbox One در تاریخ 23 مارچ (3 فروردین) آماده می‌شود.

ساخت A Way Out به پایان رسید

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − دو =