اخبار بازی

ساخت Dead Rising 5‌ شروع شد

وی جی مگ: کمپانی Capcom امروز از طریق وبسایت رسمی خود اعلام کرد که شعبه ونکوور این کمپانی توسعه Puzzle Fighter Mobile را کنار گذاشته و کار روی نسخه بعدی Dead Rising که احتمالا Dead Rising 5 نام دارد را شروع کرده.

به گزارش وی جی مگ، بازی Puzzle Fighter Mobile اولین پروژه Capcom ونکوور بود که ارتباطی به مجموعه Dead Rising نداشت و حالا بعد از دو سال به نظر می‌رسد که نوبت به ساخت Dead Rising 5‌ رسیده تا این استودیو به انجام آن بپردازد. آخرین نسخه از مجموعه محبوب Capcom در سال 2016 با نام Dead Rising 4 منتشر شد اما نتوانست به اندازه قسمت‌های قبلی از دید فروش عملکرد خوبی داشته باشد.

حالا سوال اصلی این است که آیا Capcom بار دیگر برای توسعه قسمت جدید Dead Rising با Microsoft همکاری می‌کند یا خیر. قسمت پیشین این سری به صورت انحصار زمانی برای Xbox One منتشر شد و نسخه سوم را تنها می‌توان روی کنسول فعلی مایکروسافت تجربه کرد. طی سال‌های اخیر Capcom نسخه‌های مختلف مجموعه Dead Rising را روی پلتفرم‌های مختلف منتشر یا پورت کرده و گیمرها در حال حاضر می‌توانند تقریبا روی هر چیزی به تجربه یکی از قسمت‌های Dead Rising‌ بپردازند. انتظار می‌رود Dead Rising 5 به صورت کامل در E3 2018 معرفی شده و نمایش داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − دو =