اخبار بازی

ساخت Detroit Become Human به پایان رسید

وی جی مگ: استودیو Quantic Dream به صورت رسمی تایید کرد که ساخت Detroit Become Human به پایان رسیده. آنها اعلام کرده‌اند که این بازی «گلد» شده و برای پشت سر گذاشتن مراحل انتشار به پخش کننده ارسال شده.

به گزارش وی جی مگ، اگر با اصطلاح گلد آشنا نیستید باید توضیح دهیم زمانی سازندگان از این اصطلاح استفاده می‌کنند که تمامی کارهای تولیدی بازی به اتمام رسیده و یک نسخه به ناشر ارسال می‌شود تا کارهای تکثیر، بسته‌بندی و پخش انجام شود. با این توضیحات انتظار می‌رود که سونی به عنوان ناشر بعد از اتمام ساخت Detroit Become Human، مراحل انتشار این انحصاری PS4 را شروع کند. در همین راستا اعلام شده که از امروز کاربرها می‌توانند دموی قابل بازی Detroit Become Human را از طریق PSN دانلود کنند. طبق اطلاعات به دست آمده این دموی قابل بازی شامل اولین موقعیت این اثر با نام Hostage یا همان گروگانگیری می‌شود. این اولین موقعیت در بازی است که تاثیر انتخاب‌های گیمر در ادامه کار را نشان می‌دهد.

بیش از یک ماه تا انتشار Detroit Become Human باقی مانده. بازی که چند سالی است مراحل ساخت خود را در استودیو Quantic Dream دنبال می‌کند. اثری که همچون دیگر بازی‌های این استودیو توسط دیوید کیج کارگردانی شده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − نه =