اخبار بازی

ساخت Rage 2 با عجیب‌ترین روش ممکن تایید شد

وی جی مگ: روز گذشته فهرستی از بازی‌های والمارت کانادا منتشر شد که در آن به تعدادی بازی معرفی نشده همچون Gears of War 5، Just Cause 4، Splinter Cell و البته Rage 2 اشاره شده بود. در نگاه اول اطلاعات این فهرست آنچنان واقعی به نظر نمی‌رسند اما حالا با توئیت‌های منتشر شده می‌توان نتیجه گرفت که حداقل در میان این فهرست Rage 2 احتمالا در حال ساخت است.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که دیگر کمپانی‌ها هیچ واکنشی به این فهرست نشان ندارند اما حساب کاربری رسمی Rage در توئیتر پا را فراتر گذاشت و در جواب به این فهرست نوشت: «والمارت کانادا به این چند نکته دقت کن» در ادامه این توئیت اما تصویری قرار گرفته که در آن به اشتباهات فهرست در نوع قرار دادن نام Rage 2 اشاره شده. حساب کاربری Rage در توئیتر طی نکته‌های اشاره شده توضیح داده که عکس، فونت و نوع قرارگیری لوگو در کنار نبود درجه‌بندی سنی مشکلاتی هستند که در فهرست والمارت کانادا دیده می‌شوند.

از سوی دیگر پیت هاینز نایب رئیس بخش تبلیغات Bethesda نیز توئیتی در جواب به این فهرست منتشر کرده و نوشته «برای همینه که ما نمی‌توانیم چیزهای خوب داشته باشیم.» با توجه به این واکنش‌ها تقریبا می‌توان نتیجه گرفت که Rage 2 در حال ساخت است. اگر چنین مسئله‌ای وجود نداشت به طور کلی واکنش‌ نشان دادن به آن نیز بی‌معنا بود اما انتشار چنین توئیت‌هایی تقریبا تایید می‌کند که احتمالا بازی اصلی Bethesda برای معرفی در E3 2018 چیزی جز Rage 2 نبود که حالا اطلاعاتی از آن لو رفته.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × سه =