اخبار بازی

ساخت Super Mario Odyssey از ابتدا با هدف عرضه روی Switch آغاز شده بود

در حالی که تنها یک سال از عرضه رسمی Nintendo Switch گذشته است بسیاری از منتقدان و گیمر‌ها معتقد هستند که نینتندو فرصت کافی برای ساخت این همه بازی انحصاری روی Switch نداشته و تعدادی از آنها در ابتدا برای Wii U در نظر گرفته شده بودند.

وی جی مگ: در حالی که تنها یک سال از عرضه رسمی Nintendo Switch گذشته است بسیاری از منتقدان و گیمر‌ها معتقد هستند که نینتندو فرصت کافی برای ساخت این همه بازی انحصاری روی Switch نداشته و تعدادی از آنها مثل Super Mario Odyssey در ابتدا برای Wii U در نظر گرفته شده بودند.

به گزارش وی جی مگ، شاید این صحبت‌ها در مورد اثری مثل Zelda Breath of the Wild درست باشند که حتی برای Wii U نیز منتشر شد اما در باقی موارد به نظر این ادعا درست نیست. Yoshioki Koizumi  تهیه کننده Super Mario Odyssey در صحبت با Game Informer تایید کرد که این شایعات حداقل در مورد این اثر درست نیست و آنها هیچگاه برنامه‌ای برای عرضه این اثر روی Wii U نداشتند. در واقع هدف اولیه ساخت و عرضه بازی برای Switch بود.

او تایید کرد که بسیاری از نیاز‌های سخت‌‌افزاری ما توسط Nintendo Switch تامین شده بود و ما نیز قصد داشتیم به بهترین شکل از آنها استفاده کنیم.

ساخت Super Mario Odyssey از ابتدا با هدف عرضه روی Switch آغاز شده بود

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 2 =