اخبار بازی

ساخت System Shock Remake متوقف شد

ساخت System Shock Remake متوقف شد

وی جی مگ: دو سال پیش System Shock Remake به صورت رسمی معرفی شد و مشخص شد که بازسازی این بازی محبوب قدیمی توسط استودیوی Nightdive انجام می‌شود. آنها باید تجربه بسیار منحصر به فرد این بازی را به نسل جدیدی از گیمر‌ها ارائه می‌کردند.

به گزارش وی جی مگ، استودیوی Nightdive به تازگی جزئیاتی از پیشرفت پروژه در صفحه Kickstarter منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده ساخت System Shock Remake فعلا متوقف شده است. این توقف به خاطر مشکلاتی فنی و البته مالی در فرآیند تولید به وجود آمده است. مدیرعامل استودیو Nightdive در ادامه توضیح داد که جاه طلبی تیم سازنده در ادامه تولید نسخه بازسازی شده از مرز‌های به وجود آمده گذر کرده و این نسخه بازسازی شده تقریبا تبدیل به یک بازی جدید شد! تیم سازنده اول موتور Unity را برای انجام کار انتخاب کرده بودند و بعد از افزایش سطح استاندارد‌ها ترجیح دادند که از Unreal Engine استفاده کنند. تغییر موتور در کنار برخی فاکتور‌های دیگه باعث افزایش شدید هزینه شد.

مدیرعامل Nightdive در ادامه گفت:« وقتی اهداف گسترش پیدا کردند، تیم تغییر کرد و در نهایت این تغییرات باعث شد که هدف کلی پروژه کاملا عوض شود. هر چه قدر ما اهداف بیشتری برای انجام پیدا می‌کردیم، از هدف اصلی که ساخت System Shock Remake بود دور می‌شدیم. جزئیات و نکاتی که باعث شده بودند این بازی به آن شدت محبوب شود تقریبا تغییر پیدا کرده بود. بعد از آن همه چیز از کنترل خارج شد چون ما راه اشتباهی را انتخاب کرده بودیم.» در نهایت مشخص شد که برای ارزیابی دوباره پروژه و بازگشت به مسیر مناسب و چیزی که از ابتدا در نظر گرفته شده بود فعلا ساخت System Shock Remake متوقف شده است. البته به نظر می‌رسد که این توقف به صورت مقطعی و کوتاه مدت است و به زودی ساخت پروژه از سر گرفته خواهد شد.

ساخت System Shock Remake در سال 2016 آغاز شده بود و این بازی توانست از طریق Kickstarter بودجه 1.3 میلیونی را با پشتیبانی 21 هزار نفر کسب کند. این بازی قرار است برای PC و Xbox One در حال ساخت است و با توجه به مشکلات پیش آمده به شدت بعید است که به زودی شاهد عرضه آن باشیم.

ساخت System Shock Remake متوقف شد

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + 6 =