اخبار بازی

ساخت Tekken X Street Fighter با زمان‌بندی خوب امکان‌پذیر است

ساخت Tekken X Street Fighter با زمان‌بندی خوب امکان‌پذیر است

آیا Tekken X Street Fighter را به یاد دارید؟ عنوانی که قرار بود یک کراس اُوِر بین دو سری Tekken و Street Fighter باشد و توسط Bandai Namco و با موتور گرافیکی سری Tekken ساخته شود؟ این بازی مبارزه‌ای سال‌هاست که در برزخ به سر می‌برد و هیچ نشانی خاصی هم از آن وجود ندارد. طبق صحبت‌های تهیه کننده و کارگردان Tekken یعنی Katsuhiro Harada نباید به این زودی‌ها منتظر چنین عنوانی باشیم.

طی یک مصاحبه با Finder، آقای Harada اعلام کرده: «برای مدتی این بازی در دست توسعه بود، ولی به خاطر زمان بندی برای عرضه Street Fighter 5 -که Capcom تلاش بسیاری برای ساخت آن داشت- و کار ما بر روی Tekken 7 این پروژه کنار گذاشته شد.

اگر شما یک بازی مبارزه‌ای دیگر که شامل شخصیت‌های آن دو سری می‌شود را به بازار عرضه کنید، مخاطبان را به شدت جذب خواهد کرد. از لحاظ تجاری این یک تصمیم هوشمندانه به شمار نمی‌رود. پس اگر زمان‌بندی درست باشد و موقعیت خوبی فراهم شود، شاید توسعه Tekken X Street Fighter ادامه یابد. ولی تا آن زمان، فعلاً خبری از این بازی نیست.»

به هر حال در تاریخ دوم ژوئن بازی Tekken 7 برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 عرضه می‌شود و می‌توان از وجود یک بازی مبارزه‌ای خوب در بازار استفاده کرد.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 4 =