اخبار بازی

ساخت Watch Dogs 3 اتفاقی تایید شد

وی جی مگ: طی چند روز گذشته اطلاعاتی به دست آمده که کاربرها با قرار دادن آنها در کنار یکدیگر متوجه شده‌آند که Watch Dogs 3 در حال ساخت است. بازی که فعلا از سوی Ubisoft به صورت رسمی معرفی نشده اما احتمالا مراحل توسعه آن شروع شده.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا Ubisoft ویدئویی را برای دروغ اول آپریل خود منتشر کرد که به هک کردن و Watch Dogs ارتباط داشت. در ادامه توئیتی از سوی این کمپانی فرانسوی منتشر شد با جمله This is everything که اشاره به مجموعه Watch Dogs دارد. این توئیت بعد از چند ساعت حذف شد تا شایعات ساخت Watch Dogs 3 بیشتر از گذشته رنگ واقعیت بگیرند.

در ادامه ال اسمیت به عنوان یکی از بازیساز‌های شاغل در یوبی‌سافت اعلام کرد که ساخت Watch Dogs 3 هنوز به پایان نرسیده اما نسخه‌ای از آن را تجربه کرده و مورد توجه‌اش قرار گرفته. با توجه به این موضوعات تقریبا می‌توان ساخت Watch Dogs 3 را تایید شده دانست. بازی که احتمالا بخشی از حضور Ubisoft در نمایشگاه E3 2018 را به خود اختصاص می‌دهد و سال آینده یا امسال منتشر می‌شود. باید دید در نهایت Watch Dogs 3 چه زمانی رسما معرفی شده و برای عرضه در چه تاریخی مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.

منبع: UbiCentral

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + پانزده =