اخبار بازی

سازنده بازی PUBG از پروژه آینده‌اش می‌گوید

سازنده بازی PUBG از پروژه آینده‌اش می‌گوید

وی جی مگ: در چند ماه گذشته Fortnite توانست به راحتی جایگاه بازی PUBG را به خود اختصاص دهد اما نمی‌توان موفقیت‌ها رکورد‌های PUBG که در سال گذشته ثبت شدند را انکار کرد. بدون شک موفقیت این اثر الهام‌بخش پروژه Fortnite برای Epic بود.

به گزارش وی جی مگ، حالا به نظر شما فردی که پشت این پروژه موفق بوده چه احساسی دارد؟ بر اساس صحبت‌های Brendan Greene او فشار زیادی را تحمل می‌کند در حالی که یکی از موفق‌ترین بازی‌ها را ساخته است. Greene در این مورد توضیح داد:« بله، من نسبت به بازی جدیدم وحشت‌ زده‌ام. چون این بازی بعد از PUBG عرضه می‌شود.» او در مصاحبه با EDGE گفت:« انتظارات بسیار بالا خواهند بود. مهم نیست که من چه کاری انجام می‌دهم چون انتقادات زیادی به آن وارد می‌شود. من نیز این مورد را قبول کردم. پروژه بعدی من شاید نتواند سه میلیون مخاطب همزمان داشته باشد و ده‌ها میلیون گیمر آن را در طول ماه تجربه کنند. البته قصد من نیز این نخواهد بود.»

او در ادامه گفت:«من می‌خواهم بازی بسازم که خودم بخواهم آن را تجربه کنم اگر بقیه هم قصد تجربه آن را داشته باشند، این فوق‌العاده است. اگر هم این مسئله رخ ندهد بازهم من اثری ساخت که خودم بازی خواهم کرد. این دیدگاه کلی من است و انتقادات فراوانی به آن وارد خواهد شد اما من با آن کنار آمدم.»

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 11 =