اخبار بازی

سازنده Baldur’s Gate بعد از 22 سال Bioware را ترک کرد

سازنده Baldur's Gate بعد از 22 سال Bioware را ترک کرد

وی جی مگ: سازنده Baldur’s Gate آقای جیمز الن اعلام کرد پس از 22 سال فعالیت باورنکردنی در استودیو Bioware، این کمپانی بازی‌سازی را به صورت رسمی ترک خواهد کرد.

به گزارش وی جی مگ، خدافظی سازنده Baldur’s Gate و عناوین دیگری هم‌چون Dragon Age: Origins و Jade Empire باعث شد تا کام بسیاری از طرفداران استودیو Bioware تلخ شود. اکنون که کار او روی بازی Anthem به پایان رسیده اون از طریق توییتر جدایی خود را اعلام کرد. «بعد از 22 سال من از کار در استودیو Bioware بازنشسته می‌شوم. من زمانی را که برای Anthem, Star Wars, Dragon Age و Dungeons and Dragons صرف کردم را بسیار دوست دارم. اما من باید برای کار در این صنعت استراحتی به خود بدهم و  روی امری کوچک‌تر و شخصی‌تر کار کنم.»

مخاطبین او و کمپانی Bioware نیز به طریق مختلف پیام پشتیبانی خود را برای الن ارسال کردند. آقای جیمز الن قسمتی از برنامه‌ای که برای آینده خود دارد را این‌گونه توصیف کرد. «بیشترین لذتی که من از کار کردن در Bioware به دست آوردم کار کردن به عنوان طراح ارشد روی بازی Baldur’s Gate 1 و نسخه دوم آن به همراه بازی Neverwinter Nights بود. ما از زمانی که تنها ده سال داشتم طرفدار ژانر D&D بودم و باز هم می‌خوام بخشی از آن باشم. لطفا به وبسایت Arcanum Worlds برای این مورد سر بزنید.»

با توجه به توضیح وبسایت ذکر شده «این بازی یک پروژه با ریسک بوده که توسط گروه کوچکی از افراد ماهر صنعت ویدئوگیم توسعه می‌یابد. ما در حال ساخت ماجراجویی بزرگی برای بهترین اثر نقش‌آفرینی دنیا هستیم.» اولین پروژه Odyssey of the Dragonlords که اقتباسی از پنجمین نسخه یک مجموعه کتاب یونانی است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =