اخبار بازی

سازنده The Binding of Isaac روی یک بازی Battle Royale کار نمی‌کند

سازنده The Binding of Isaac روی یک بازی Battle Royale کار نمی‌کند

وی جی مگ: چند روز بیشتر تا معرفی بازی چند نفره جدید ادموند مک‌میلن سازنده The Binding of Isaac باقی نمانده و حالا می‌توان جزئیات بیشتری را از این اثر دریافت کرد که نیست در ژانر Battle Royale‌ قرار گیرد. در شرایطی که جو E3 2018 تقریبا از بین رفته مک‌ملین در حساب کاربری توئیتر خود توضیحاتی را درباره پروژه جدید خود اعلام کرده.

به گزارش وی جی مگ، سازنده The Binding of Isaac در توئیتر خود اعلام کرده که شش روز دیگر بازی جدیدش را معرفی می‌کند. عنوانی که به صورت چند نفره دنبال می‌شود و هرچند جدید است اما برای گیمرها آشناست. مک‌ملین در نهایت به این نکته نیز اشاره داشته که «قبل از اینکه برای آن جوک بسازند باید بگویم که نه این بازی در یک سبک Battle Royale نیست.پیش‌تر مک‌ملین گفته بود که این بازی جدید ارتباطی به The Lgend of Bum-Bo، The Binding of Isaac و Super Meat Boy ندارد.

سازنده The Binding of Isaac همچنین گفته که فرایند طراحی بازی توسط شخص او و همسرش انجام شده. قرار است که بخش چند نفره بازی به صورت PvP تحت شبکه‌های محلی (Local) انجام شود و خبری از بخش‌های پلتفرمر یا استفاده از اسلحه در آن نیست.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 4 =