اخبار بازی

سازندگان بازی Ashen از دلایل انحصاری بودن این اثر برای Xbox One می‌گویند

سازندگان بازی Ashen از دلایل انحصاری بودن این اثر برای Xbox One می‌گویند

وی جی مگ: سازندگان بازی Ashen از دلایل انحصاری بودن این اثر برای کنسول Xbox One می‌گویند. شرکت مایکروسافت از زمان کنسول Xbox 360 سعی داشته تا از سازندگان مستقل پشتیبانی لازم را به عمل آورد و عرضه عناوینی چون Braid و Limbo مثال‌هایی برای این موضوع به شمار می‌رود. این قضیه با برنامه ID@Xbox برای کنسول Xbox One نیز ادامه پیدا کرد و حال بازی Ashen یکی از عناوین قابل ملاحظه‌ در دست ساختی است که برای پلتفرم مایکروسافت منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی وبسایت GamingBolt مصاحبه‌ای را با Derek Bradley کارگردان بازی Ashen از استودیو Aurora44 انجام داده است و از دلایل انحصاری بودن ساخته آنان برای کنسول Xbox One (که البته برای PC هم عرضه می‌شود) می‌پرسد. Bradley در در پاسخ به این سوال می‌گوید که اعضای شرکت مایکروسافت در تیم برنامه ID@Xbox به مدت سه سالی که از توسعه Ashen می‌گذرد پشتیبانی بسیار قدرتمندی را از آنان به عمل آورده است.

«اعضای تیم ID@Xbox یکی از اولین حامیان و پشتیبانان ما بوده و یکی از اعضای این تیم یعنی Alexis Garavaryan برای اولین بار متوجه ما شد و ما را به برنامه خود در Xbox اضافه کرد. ما دیدگاه خود را برای بازی Ashen در نظر داشتیم و آن‌ها نیز به طور کامل از آن دفاع کردند. مخصوصا در E3 سه سال گذشته که با نمایش بازی ما همراه بوده است.»

در انتها از احتمال انتشار این اثر برای سایر پلتفرم‌ها از جمله PS4 و Switch از سازندگان بازی Ashen سوال شد. اما متاسفانه تیم سازنده اظهار کرد که در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه Ashen روی سایر پلتفرم‌ها وجود ندارد و تمامی تمرکز آن‌ها به پلتفرم‌‌های مایکروساف معطوف شده است. Ashen قرار است در سال جاری منتشر شود اما در حال حاضر تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 20 =