اخبار بازی

سازندگان بازی Crackdown 3 از دلایل غیبت این اثر می‌گویند

سازندگان بازی Crackdown 3

وی جی مگ: بازی Crackdown 3 در سال 2014 برای کنسول Xbox one معرفی شد ولی چندین بار با تاخیر مواجه شد که باعث نگرانی طرفداران این بازی شده بود. Paul Porter مدیرعامل Sumo Digital در مصاحبه‌ای با GameIndustry.biz سعی کرد تا همه نگرانی‌ها را تسکین دهد و گفت که در سکوت ماندن این بازی هم برای توسعه‌ دهندگان هم برای بازی چیز خوبی است.

به گزارش وی جی مگ، اعضای این استودیو معمولا برای کارکردن در بک‌گراند پروژه‌ها شناخته می‌شوند و به تازگی توسعه‌ دهنده اصلی بازی‌هایی مانند Snake Pass، Crackdown 3، Team Sonic Racing و Dead Island 2 بودند.

با این اوصاف Porter هنوز ادعا می‌کند که درسکوت ماندن، چیز خوبی برای این استودیو است. این استودیو چند سال اخیر را مشغول ساخت Crackdown 3 بوده است. او گفت که در این مدت به‌روزرسانی‌های زیادی روی این بازی انجام نگرفته است چرا که این عنوان زمانی که به آن نیازمند بود را داشته و باید انتظارات را برآورده کند.

استودیوی Sumo Digital می‌داند که انتظارات زیادی از این فرانچایز وجود دارد و می‌داند که مردم از بازی Crackdown 2 نا امید شده‌اند. Porter گفت که تاخیری که برای ماه فوریه انجام گرفت فقط برای این است که توسعه دهندگان بتوانند مشکلات بازی را برطرف کنند و آن را به یک بازی بهتر تبدیل کنند.

«همه شما تاریخ انتشار بازی را می‌دانید که قرار است در فوریه سال بعد منتشر شود و این خبر خوبی است چرا که به ما زمانی می‌دهد تا بازی را بهتر کنیم و این کار تا الان به خوبی پیش رفته است و قرار است که بهتر و بهتر شود. راهی که می‌توان بهترین بازی را ساخت، تمام کردن آن است، البته باید این کار را چندین بار انجام داد. این کاری است که ما با Crackdown 3 انجام می‌دهیم.»

شاید خیلی‌ها در مورد این بازی نگران هستند ولی سازندگان Crackdown 3 کاملا از این سکوت و تاخیر بازی راضی هستند و می‌خواهند یک عنوان بی‌نقصی را تحویل گیمرها دهند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + 20 =