اخبار بازی

سازندگان بازی Days Gone از دنیای زنده این اثر می‌گویند

بازی Days Gone

وی جی مگ: شاید خیلی‌ها در مورد انعطاف‌پذیری بازی Sony یعنی، Days Gone نگران هستند اما به نظر می‌رسد که این بازی بسیار پویا است و قرار است گیم‌پلی انعطاف‌پذیری داشته باشد. البته داستانی که انتظار می‌رود مانند سایر بازی‌های انحصاری Sony به خوبی روایت شود را نیز باید به ویژگی‌های خوب این بازی اضافه کرد.

به گزارش وی جی مگ، Eric Jensen در مصاحبه‌ای با GameReactor در مورد گیم‌پلی بازی صحبت کرد. دنیای این بازی زنده و پویا است که روی شخصیت اصلی بازی تاثیر می‌گذارد. او گفت مردم و حیوانات بخشی از اکوسیستم بازی هستند مانند هر چیز دیگر. شما می‌توانید رانندگی کنید و در اطراف پرسه بزنید و با آن‌ها درگیر شوید یا اگر کاملا آماده نیستید می‌توانید ریسک کنید که شاید موفق نشوید و یا می‌توانید از این کار بپرهیزید و و وقتی که ابزار کامل و اسلحه‌های ارتقا یافته داشتید برگرید و با آن‌ها مبارزه کنید.

Jensen توضیح داد که فقط مردم معمولی در بازی نیستند و شما می‌توانید به آن‌ها کمک کنید و یا از کمک کردن به آن‌ها بپرهیزید. برای مثال رهبران متفاوتی برای هر کمپ وجود دارد که انگیزه‌ آنها نیز متفاوت است و کارهای متفاوتی وجود دارد که می‌توانید در کمپ‌ها این کارها را پیدا کنید. بقیه دنیای بازی نیز پویا و زنده است و به رفتارهای پلیر و بقیه واکنش نشان می‌دهد مانند آلودگی. منطقه‌هایی وجود دارد که حیوانات می‌توانند در آن‌جا لانه بسازند و محیط اطراف شروع به تغییر می‌کنند که ممکن است انسان‌ها در آن جا پیدا شوند و آن منطقه به مرور آلوده شود.

به نظر می‌رسد که سازندگان سعی می‌کنند  یک بازی آخرالزمانی که در آن زامبی وجود دارد را شبیه سازی کنند و پلیر برای بقا باید تلاش کند. این بازی پتانسیل بالایی دارد و انتظار می‌رود که بسیار خوب ظاهر شود. امیدواریم استودیوی Bend تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر ساختن این بازی بکند.

Days Gone در تاریخ 22 فوریه سال 2019 برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج − 3 =