اخبار بازی

سازندگان بازی Horizon Zero Dawn روی یک اثر جدید کار می‌کنند

سازندگان بازی Horizon Zero Dawn روی یک اثر جدید کار می‌کنند

وی جی مگ: بعد از انتشار بازی Horizon Zero Dawn خبر خاصی از استودیو Guerrilla Games منتشر نشده بود اما اکنون به نظر می‌رسد که این تیم موفق در حال کار روی پروژه جدید خود است. سازندگان بازی Horizon Zero Dawn وبسایت رسمی خود را به‌روزرسانی کرده و آگهی استخدامی را برای جذب نیرو ثبت کرده‌اند تا کار روی پروژه معرفی نشده خود را ادامه دهند.

به گزارش وی جی مگ، هنوز هیچ اطلاعاتی از بازی جدید سازندگان Horizon Zero Dawn‌ در دسترس نیست اما با توجه به موفقیت ساخته اخیر آنها بسیاری از کارشناس‌ها انتظار دارند که پروژه بعدی استودیو Guerrilla Games ادامه‌ای باشد برای یکی از موفق‌ترین انحصاری‌های این نسل سونی یعنی Horzion که سال گذشته میزبان یک بسته قابل دانلود نیز بود. با توجه به اینکه Guerrilla Games به دنبال جذب تعداد زیادی نیرو در زمینه‌های مختلف است به درستی نمی‌توان پیش‌بینی کرد که آنها مشغول کار روی چه نوع بازی هستند.

در حال حاضر این استودیو زیر نظر سونی کار خود را در آمستردام هلند دنبال می‌کند و میزبان 200 بازیساز از 25 کشور مختلف است. هرچند مدت‌هاست خبری از قسمت جدید Killzone نیست اما با این حال منابع خبری مختلف اعتقاد دارند که تا پیش از اتمام نسل فعلی کنسول‌های خانگی قسمتی دیگر از Horizon ساخته می‌شود. اثری که نه تنها در زمینه کیفی عملکرد خوبی داشت بلکه توانست برای بازه زمانی رکوردهای فروش PS4 را نیز جابه‌جا کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + 17 =