اخبار بازی

سازندگان بازی League of Legends روی یک MMO کار می‌کنند

سازندگان بازی League of Legends

وی جی مگ: استودیوی Riot Games در حال توسعه یک عنوان جدید است. بنیانگذار Riot Games یعنی Marc Merrill گفت که این استودیو برنامه‌هایی برای عرضه بازی‌های بزرگ در هر دهه دارد و امیدوار است که این استودیو فقط با عنوان League در پنج سال بعد شناخته نشود.

به گزارش وی جی مگ، Merrill می‌گوید که استودیوی Riot Games به دنبال هر چیزی است که گیمر‌های Hardcore از بازی می‌خواهند. ما در حال توسعه چنین عنوانی هستیم و بسیار فعال هستیم. ما سعی می‌کنیم تا مخاطب‌ها را راضی کنیم چرا که بیشتر از هرچیزی رضایت مخاطب‌ها برای ما مهم است.

Merrill هفته پیش چنین چیزی را تویت کرده بود که شامل بازی League of Legends می‌شود. البته آن‌ها در حال ساخت عنوانی جدید ولی در همین سبک هستند. Merrill می‌گوید که بازی World of Warcraft در این سبک حکمرانی می‌کند. «صحبت‌های زیادی در مورد این عنوان می‌کنیم و شاید حرکت خوبی نباشد. ولی ما داریم در مورد چیزهای زیادی تحقیق می‌کنیم.»

به گفته Merrill موفقیت league به خاطر موقعیت خوب سازندگان است. «قرار نیست کاری مانند بازی League of Legends انجام دهیم و به سوی بازرهای جهانی نمی‌رویم. در واقع تمرکز بازی League of Legends روی بازار فروش بوده است.»

اینبار هدف این است تا به حرف‌های مخاطبین گوش دهیم تا یک بازی رضایت بخش بسازیم که برای بیشتر پلتفرم‌ها منتشر می‌شود. همه بازی‌های ما بر اساس دنیای League of Legends نخواهند بود البته احتمال این وجود دارد که بعضی از آن‌ها از این بازی الهام بگیرند. « ما باید بازی‌هایی بسازیم که که مخاطبین خاصی را جذب می‌کند و در درجه اول باید روی گیم‌پلی تمرکز داشته باشیم و بعد از این، باید از بازی پشتیبانی کنیم.»

هنوز معلوم نیست که Riot Games در حال ساخت چه نوع بازی هستند، تنها چیزی که می‌دانیم این است که این بازی یک MMO جدید خواهد بود. بازی League of Legends برای پلتفرم‌های Microsoft Windows، Mac و Linux در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + 8 =