اخبار بازی

سازندگان بتمن مشغول ساخت پروژه‌ای جدید هستند

استودیو Rocksteady که ساخت سه‌گانه Batman Arkham را در کارنامه دارد و چندی پیش همراه با شرکت برادران وارنر Batman Arkham VR را برای هدست واقعیت مجازی Playstation VR منتشر کرد، امروز به این نکته اشاره کرده که مشغول ساخت پروژه‌ای جدید هستند و فعلا نمی‌توانند اطلاعات خاصی از آن منتشر کنند.

در همین راستا استودیو بریتانیایی توضیح داده که با توجه به فعالیت جدی روی پروژه جدید، امکان ارائه به‌روزرسانی برای Batman: Arkham Knight جهت پشتیبانی از Playstation 4 Pro را ندارند.

سفتون هیل مدیرعامل Rocksteady در جریان یک پرسش و پاسخ به این نکته اشاره کرده که هرچند Batman: Return to Arkham به عنوان بازسازی دو قسمت ابتدایی سه‌گانه Batman Arkham از قابلیت‌های PS4 Pro استفاده می‌کند و چندی پیش به‌روزرسانی Batman: Arkham VR برای پشتیبانی از قابلیت‌های گرافیکی PS4 Pro منتشر شد اما این استودیو فعلا برنامه‌ای برای ارائه پچ Batman Arkham Knight ندارد.

هیل درباره پروژه جدیدشان هم صحبت کرده و گفته که در حال حاضر به شکل جدی روی بازی جدیدی کار می‌کنیم که فعلا امکان ارائه اطلاعات درباره آن را نداریم. البته می‌توان به این نکته اشاره کرد که طبق اخبار به نظر می‌رسد، Rocksteady‌ برای ساخت بازی جدیدش از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده می‌کند.

چند روز پیش خبری منتشر کرد که طبق آن به به نظر می‌رسد، استودیو مونترال برادران وارنر که در کارنامه‌اش Batman: Arkham Origins را دارد، مشغول ساخت قسمت جدید Batman است که احتمالا شخصیت اصلی آن دمین وین، پسر بروس وین (بتمن اصلی) است.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 5 =