اخبار بازی

سازندگان برزیلی DOLMEN به دنبال جذب سرمایه

وی جی مگ: سال گذشته The Surge نشان داد که فرمول مجموعه Souls می‌تواند در هر ساختاری جوابگو باشد و حالا استودیو برزیلی Massive Work Studio به دنبال جذب سرمایه برای نقش آفرینی تاثیر گرفته از Souls خود است که DOLMEN نام دارد.

به گزارش وی جی مگ، این بازی که به تازگی در کیک‌استارتر قرار گرفته ساختاری علمی تخیلی داشته و گیمر را در نقش شخصیتی قرار می‌دهد روی یک سیاره ناشناخته سقوط کرده و حالا باید در کنار مبارزه با موجودات فضایی، منابع کافی برای زنده ماندن را نیز پیدا کند. در حال حاضر هدف اولیه کیک‌استارتر DOLMEN مبلغ 90 هزار دلار است که باید تا 8 ماه می جمع‌آوری شود. این بازی که شباهت بسیاری به Dark Souls و Dead Space دارد برای انتشار در سال 2019 مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.

اگر همه چیز به خوبی پیش رفته و تیم سازنده DOLMEN یعنی استودیو Massive Work Studio موفق به جذب سرمایه 90 هزار دلاری مد نظر خود شود، باید منتظر انتظار آن در سال 2019 برای PC، PS4 و Xbox One‌ باشیم. البته تیم سازنده در نظر دارد که با جذب سرمایه بیشتر نیم نگاهی نیز به نسخه Nintendo Switch داشته باشد. کنسولی که این روزها بسیاری از طرفداران ژانر نقش آفرینی به آن علاقه پیدا کرده‌اند.

منبع: Kickstarter

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − هفت =